Reportage om Lundby efterskole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

henh01

morethanperfect skriver:

Ja ! Jeg har slet ikke lyst til at se det .. Hvis de havde lavet det om et år eller halvandet , havde jeg måske set det , men syns simpelthen det forfærdeligt de laver det så hurtigt efter ! 

Men desværre er der mange der liiiiige skal se hvad det drejer sig om. Folk er nysgerrige på om der kommer andet frem end hvad man har set i nyhederne. Usmageligt TV2!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

DLM

helt enig.

zappede lige igennem kanalerne og faldt over den. sagde til kæresten "nå, har de lavet en dokumentar over det? det var sgu tidligt"

synes ikke de kan være det bekendt. Må de lige komme oven på igen. de kunne da lige vente et år eller der omkring.

Anmeld

17. februar 2011

henh01

DLM skriver:

helt enig.

zappede lige igennem kanalerne og faldt over den. sagde til kæresten "nå, har de lavet en dokumentar over det? det var sgu tidligt"

synes ikke de kan være det bekendt. Må de lige komme oven på igen. de kunne da lige vente et år eller der omkring.

De reklamerede allerede med det forleden - 4-5 dage efter hændelsen.. Respektløs, særligt overfor den savnede.

Anmeld

17. februar 2011

DLM

morethanperfect skriver:

Ja ! Jeg har slet ikke lyst til at se det .. Hvis de havde lavet det om et år eller halvandet , havde jeg måske set det , men syns simpelthen det forfærdeligt de laver det så hurtigt efter ! 

Anmeld

17. februar 2011

morethanperfect

henh01 skriver:

Men desværre er der mange der liiiiige skal se hvad det drejer sig om. Folk er nysgerrige på om der kommer andet frem end hvad man har set i nyhederne. Usmageligt TV2!

Ja .. Bare ikke mig .. Jeg skal virkelig ikke se det .. Jeg har nok i nyhederne .. Stakkels mennesker .. De ved jo knep nok hvad der er sket 

Anmeld

17. februar 2011

DLM

henh01 skriver:

De reklamerede allerede med det forleden - 4-5 dage efter hændelsen.. Respektløs, særligt overfor den savnede.

hold da op det havde jeg ikke set.

ja det er meget respektløs.

Anmeld

17. februar 2011

muzen

henh01 skriver:

Jeg synes det er respektløst allerede nu at lave en dokumentar omkring den forfærdelige ulykke der er hændt.

Hvad mener I?

jep jeg har også valgt ikk og se den.

det raver sku heller ikke noget hvad der skete. sket er sket kom nu vider!! altså pressen

Anmeld

17. februar 2011

cille22

Jeg syntes det er meget usmageligt at TV2 har kørt det op på den måde. Jeg syntes de har jokket alt for meget i den frygtelige ulykke som de har været udefor. stakkels pårørende og især pårørende til den savnede lære...

Kh cecilie

Anmeld

17. februar 2011

eElak

henh01 skriver:

Jeg ved slet ikke hvad der sker for dansk TV. Ikke kun tv2, alle kanaler er blevet noget så feje og rammer langt under bæltestedet.

Det er også det jeg siger at grænserne for journalistik har rykket sig gevaldigt... 

Bare se de der temabokse på onlineaviserne... 
De følger hvert sekund af den sag... og så pernillesagen nu også...

I det hele taget er det blevet mere agressivt og skandale jounalistik, og det klæder sq ikke medieverdenen 

Anmeld

17. februar 2011

wamse

Jeg fravalgte bevidst at se det, fordi jeg synes det er respektløs overfor alle de, som er berørt af denne tragedie Læreren savnes stadig, og de unge på sygehuset, ved man jo ikke engang skaderne på endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.