Reportage om Lundby efterskole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.073 visninger
19 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

henh01

Jeg synes det er respektløst allerede nu at lave en dokumentar omkring den forfærdelige ulykke der er hændt.

Hvad mener I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

CiSo

jeg er enig! Pressen er jo helt vilde med den sag, jeg syntes bare de skal lade den ligge...

Anmeld

17. februar 2011

henh01

sophieamalia skriver:

jeg er enig! Pressen er jo helt vilde med den sag, jeg syntes bare de skal lade den ligge...

Om ikke andet, vente til læren er fundet, til alle eleverne er ovenpå og de har fået deres accept. Jeg er rystet!

Anmeld

17. februar 2011

morethanperfect

henh01 skriver:

Jeg synes det er respektløst allerede nu at lave en dokumentar omkring den forfærdelige ulykke der er hændt.

Hvad mener I?

100 % enig ! .. Syns virkelig de er lede ! 

Anmeld

17. februar 2011

henh01

morethanperfect skriver:

100 % enig ! .. Syns virkelig de er lede ! 

Helt enig. Særligt de to piger de interviewede, de var stadig så oprørte og kan umuligt have fået bearbejdet det eller på anden måde forstået hvad der var sket. Puha...

Anmeld

17. februar 2011

eElak

Usmageligt og jeg skyndte mig at zappe væk, da jeg opdagede at tvet var på TV2!!!

Grænserne for jounalistik har godt nok rykket sig siden 9/11.... der kom jo en film nogle år efter, hvor folk mente det var for tidligt... 

Men helt ærligt ikke engang en uge!!! 

Anmeld

17. februar 2011

metski83

Helt enig... Har lige sagt til min kæreste, at det da godt nok var tidligt de sendte det. Alt for tidligt

Der er stadig elever som er indlagt og læren er stadig savnet. Helt klart et forkert tidspunkt at vise det på.

Tror ikke engang det er gået op for de medvirkende hvad der egentlig er sket og hvad de har været udsat for.

Ja igen. ALT for tidligt

Anmeld

17. februar 2011

morethanperfect

henh01 skriver:

Helt enig. Særligt de to piger de interviewede, de var stadig så oprørte og kan umuligt have fået bearbejdet det eller på anden måde forstået hvad der var sket. Puha...

Ja ! Jeg har slet ikke lyst til at se det .. Hvis de havde lavet det om et år eller halvandet , havde jeg måske set det , men syns simpelthen det forfærdeligt de laver det så hurtigt efter ! 

Anmeld

17. februar 2011

henh01

KaLee skriver:

Usmageligt og jeg skyndte mig at zappe væk, da jeg opdagede at tvet var på TV2!!!

Grænserne for jounalistik har godt nok rykket sig siden 9/11.... der kom jo en film nogle år efter, hvor folk mente det var for tidligt... 

Men helt ærligt ikke engang en uge!!! 

Jeg ved slet ikke hvad der sker for dansk TV. Ikke kun tv2, alle kanaler er blevet noget så feje og rammer langt under bæltestedet.

Anmeld

17. februar 2011

henh01

metski83 skriver:

Helt enig... Har lige sagt til min kæreste, at det da godt nok var tidligt de sendte det. Alt for tidligt

Der er stadig elever som er indlagt og læren er stadig savnet. Helt klart et forkert tidspunkt at vise det på.

Tror ikke engang det er gået op for de medvirkende hvad der egentlig er sket og hvad de har været udsat for.

Ja igen. ALT for tidligt

kunne ikke have sagt det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.