Anonym skriver:
Ja, det var hvad en gammel bekendt sagde til mig.. 
"du er da alt for tynd til at kunne blive gravid!"
"tynde piger har svært ved at blive gravide!"
Blev så ked af det. 
Jeg har ALTID været en lille én, måler 164 høj og vejer 48 kg.
Har altid været meget slank og lille men har bestemt ikke tænkt over min vægt som direkte undervægtig eller et problem. 
Jeg spiser normalt og varieret, har altid dyrket motion og er i det hele taget sund og rask..
Er 5 uger henne og synes bestemt ikke det var en rar besked at få.. 
Godaften.
Jeg ved ikke om du kan være for tynd til at blive gravid, men din fedt% kan godt være for lav.
Da vi skulle igang med at lave nr 2 fik jeg målt bl.a. fedt%, nog da denne lå på 16,2 % fik jeg at vide at den gerne måtte komme noget op, hvis jeg ville være gravid hurtigt. Kvinder har normalt fedt % på 21 - 32 ´%. Jeg vil så lige sige at jeg havde en BMI på 20,9, så var ikke mager på nogen måde.
Det kom så helt naturligt, min krop tager nemlig helt naturligt på, når jeg lægger p-pillerne. Blev gravid i 2. forsøg.
Da vi skulle lave nr 1 ved jeg ikke hvad fedt% var, men nok ikke så lav, da jeg ikke trænede på samme måde. Til gengæld var jeg ret tynd ( BMI på 17,2 ) men der blev jeg gravid i første forsøg.
Så jeg tror bare hende trunten skal til at lukke
.
Til gengæld mener jeg der er noget med at ret kraftige kvinder kan have svært ved at blive gravide.
Knus Stine