Anonym skriver:
Jeg synes bestemt også det var noget ubehageligt at lægge ører til og anede slet ikke hvad jeg skulle svare.. 
Jeg er bestemt ikke anorektier, tværtimod.
Jeg spiser meget i løbet af dagen og elsker mad.. mit problem er bare at mit stoftskifte er så stort at det aldrig sætter sig på mit, ligegyldig hvad og hvor meget jeg så indtager!
Nogle vil måske synes at det er super dejligt, men jeg kunne faktisk rigtig godt tænke mig at tage et par ekstra kilo på.. 
Min menstruation var meget uregelmæssig før jeg blev gravid, men det var nu mest pga. pillestop vil jeg da gå udfra, og ikke min vægt da jeg ellers ikke har haft problemer med den før. 
Ignorer dumme kommentarer fra andre, og nyd din graviditet. Jeg er en af dem der misunder sit stofskifte en smule, men mit er også så lavt at jeg er i behandling.
Har du fået tjekket dit stofskifte hos lægen? Man kan jo også have for højt stofskifte, og det kan også behandles :0)
OG så skal man jo lige huske at vi alle er forskellige. Nogen er tynde, andre slanke, nogle medium, andre buttede og nogen direkte overvægtige i forskellig grad. Ville sgu da også være kedeligt hvis vi alle var ens.
Kan huske at jeg sådan håbede at jeg ville tabe nogle kg da jeg blev sat i behandling - det skete bare ikke, trods temmelig aktiv hverdag. Har accepteret at min krop åbentbart skal være velpolstret (i teorien har jeg, i hvert fald ;0)) Og sådan er det. Nytter sgu ikke noget at gå rundt og blive trist over det, eller andres kedelige bemærkninger 
Anmeld