Bekymret.. ingen symptomer i uge 6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

SussieThyssen

svanen73 skriver:

Det er meget forskelligt hvordan kvinder oplever og reagere på gravditet...

Min mor fx mærkede intet til graviditeten med mig udover at vokse...jeg selv var plaget 24/7 af kvalme med mine tvillinger og denne gang lidt mindre med min søn.

Du skal ik være bekymret

Samme her.
min mor valsede gennem graviditeten med mig og havde ikke så meget som en trækken, hiven, stikken, tissetrang...eller kvalme.
Til gengæld har jeg så haft min rigelige part med alle mine 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Frøken J.

lizzi skriver:

Hej jeg vil bare høre om der nogen herinde som har oplevet ikke at ku mærke nogen ændringer i 6. uge. Er ved at blive bekymret for om det er normalt når alle andre har kvalme og ømme bryster...  Da det er første gang bliver man hurtigt nervøs for on der noget galt.. håber nogen kan huske hvordan det varfor jer i uge 6. kh

Alle får ikke symptomer, så du skal ikke være ked af det! Vær du i stedet glad for, at du ikke som mad hader al mad og hilser på WCet mange gange om dagen. NYD det! Det kan jo være, at de kommer efterhånden, og så vil du fortryde at du ikke nød det, da du var symptomfri

Anmeld

17. februar 2011

Carina1977

lizzi skriver:

Hej jeg vil bare høre om der nogen herinde som har oplevet ikke at ku mærke nogen ændringer i 6. uge. Er ved at blive bekymret for om det er normalt når alle andre har kvalme og ømme bryster...  Da det er første gang bliver man hurtigt nervøs for on der noget galt.. håber nogen kan huske hvordan det varfor jer i uge 6. kh

Jeg synes du skal tage det helt roligt

Hvis du ikke rigtig har haft nogen synptomer allerede fra start af, jamen så er det sikkert bare sådan din graviditet skal være, og det er jo dejligt. Alle har forskellige graviditetet.

Jeg kan fortælle dig at jeg havde voldsomt meget kvalme frem til omkring 6. uge og så forsvandt det pludselig. Altså jeg havde stadig en mild kvalme, men slet ikke i det omfang længere. Her skyldtes det at fostret var gået til grunde i 6. uge.

Men forskellen på os 2 er, at jeg havde voldsom kvalme i starten...det har du jo ikke haft. Så tag den med ro, og nyd din graviditet

Anmeld

17. februar 2011

Aprilmor11

lizzi skriver:

Jeg var bare meget træt .. Ellers så havde jeg heller ikke nogen symptomer

Det er skam helt normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.