Bekymret.. ingen symptomer i uge 6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27.381 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

lizzi

Hej jeg vil bare høre om der nogen herinde som har oplevet ikke at ku mærke nogen ændringer i 6. uge. Er ved at blive bekymret for om det er normalt når alle andre har kvalme og ømme bryster...  Da det er første gang bliver man hurtigt nervøs for on der noget galt.. håber nogen kan huske hvordan det varfor jer i uge 6. kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Snefnug1984

Det er faktisk ganske normalt ikke at have nogen symptomer. Man hører bare kun om dem der sidder og kaster op 24/7, da det er dem der har noget at fortælle

Kan da berolige dig med, at jeg nu er 10+0 og stadig ikke har oplevet de store symptomer udover træthed, som er aftaget lidt igen og en meget meget mild kvalme om morgenen indtil jeg lige får lidt mad, men det er ikke hver dag

Anmeld

17. februar 2011

Mauser.

Altså jeg kan ikke rigtig give dig noget svar, jeg er selv i uge 6 og som du selv siger virkelig ømme bryster og meget kvalme .. Men det er jo meget forskelligt fra person til person hvornår og hvilke symptomer man får .. 

Håber at alt går godt for dig 

Anmeld

17. februar 2011

tandbørsten

Mine symptomer forsvandt også i uge 6 men kom stærkt tilbage i uge 8-9 stk :-)

jeg tror det er meget normalt at bekymre sig, men sikkert uden grund, dine symptomer vil komme og gå som vinden blæser de næste mange mdr.

så længe du ikke bløder eller har ondt skal du ikke  bekymre dig :-)

og tillykke med graviditen

Anmeld

17. februar 2011

svanen73

Det er meget forskelligt hvordan kvinder oplever og reagere på gravditet...

Min mor fx mærkede intet til graviditeten med mig udover at vokse...jeg selv var plaget 24/7 af kvalme med mine tvillinger og denne gang lidt mindre med min søn.

Du skal ik være bekymret

Anmeld

17. februar 2011

Leonora

jeg er 6+2 og har heller ikke mange symptomer..kun træthed og en smule ømme bryster...

Jeg havde heller ikke meget i min første graviditet så du skal ikke bekymre dig. Bare nyd at du ikke har massiv kvalme

Anmeld

17. februar 2011

Chellen

lizzi skriver:

Hej jeg vil bare høre om der nogen herinde som har oplevet ikke at ku mærke nogen ændringer i 6. uge. Er ved at blive bekymret for om det er normalt når alle andre har kvalme og ømme bryster...  Da det er første gang bliver man hurtigt nervøs for on der noget galt.. håber nogen kan huske hvordan det varfor jer i uge 6. kh

det er der absolut intet unormalt ved .
Så tag du det bare roligt og glæd dig over din lillefis inde i maven

Anmeld

17. februar 2011

Baby_girl2011

lizzi skriver:

Heeey.. 

Jeg vil fortælle at da jeg ventede min datter havde jeg ingen symtoner på at jeg var gravid.. hverken kvalme eller ømme bryster..  

ikke andet end jeg var trææææt-.. Kunne gå i seng kl 18.00 og stå op igen kl dagen efter og var mere træt.. 

Anmeld

17. februar 2011

Svane83

Tag det helt roligt!! - tror mig jeg ved det er svært.

Jeg er idag 36+0 og jeg har endnu ikke haft nogen af de helt "almindelige" graviditets symptomer som kvalme, opkast, ondt i brysterne osv.

Jeg har indtil nu faktisk haft det ganske som jeg plejer. Jeg har her de sidste 2 uger haft en smule halsbrand og så lider min lænd en smule under maven efterhånden... men det er også det... 

Og så vidt jeg husker så står der også i graviditets bogen fra politikken at det kun er hveranden kvinde der oplever de klassiske graviditets symptomer så du er lige så "almindelig" som dem der brækker sig hver morgen eller hele dagen for den sags skyld.

Anmeld

17. februar 2011

tinasmor

Jeg havde ingen symptomer og fødte sund og rask pige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.