barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

ønskebørn74

Fam. Madsen skriver:

ej hvor er jeg bar træt af min dejlige mand.

jeg har forelsket mig i en emmaljunga barnevogn. vi var engelig bleven ening om en odder men altså nu har jeg jo forelsket mig i en anden og min mand vil bare ikke eje en emmaljunga barnevogn.

øv hvor synes jeg bare det er træls.. nå skulle bare lige ud med det 

prøver lige og ligge bllider ind af de to vogne den jeg har forelsket mig og den vi var bleven ening om...

Min mand kan flette næbet... 90% af tiden er det mig der kommer til at trille vores barn... Når vi engang får et...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Fam. Madsen

ønskebarn74 skriver:

Min mand kan flette næbet... 90% af tiden er det mig der kommer til at trille vores barn... Når vi engang får et...

hehe.. det har du jo faktis ret i.. men min mand har bare sin mening og vil åbenbart være en del af det hele indklusiv det at vælge barnevogn.. så har det sådan lidt at så skal han jo også føle han har noget og sige men må prøve med min kvindelig side og få ham overtalt " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12393.png" alt="" />

Anmeld

17. februar 2011

An&Jo

Fam. Madsen skriver:

tusind tak for alle jeres svar min søn når og blive 3 inden den lille ny kommer. så regner ikke med at vi skal have et søskende sæde til ham...

vi havde også en odder til marcus. og vavr rigtig glad for den. men puha har forelsket mig i den emma J vogn. 

godt jeg har lidt tid til og beslutte mig i endnu  

Jeg startede med en odder, og var SÅ skuffet over den.. Den var løs i hængslerne også efter den var blevet efterspændt rigtig mange gange ude i babysam.. Den bløde kaleche derpå blev rigtig hurtig løs (efter få måneder faktisk) og synes den var så dårlig at gå med og meget tung hvilket min ryg slet ikke kunne klare..

Jeg solgte den og købte så en emmaljunga på uniq stellet, og jeg ELSKER den vogn, den er let at køre med, ikke tung at løfte på når den skal ind i bilen osv.. Den er lækker at se på, den er ikke blevet løs og kassen hænger ikke på trods af at jeg altid har en masse til at være i den ene ende, som foreksempel en tung skoletaske hver morgen og eftermiddag hen til vuggestuen og hjem igen.. Alt i alt så ved jeg godt hvad jeg ville vælge og det var bestemt ikke odderen.. Sorry to say men den levede slet ikke op til mine forventninger..

Anmeld

17. februar 2011

ønskebørn74

Fam. Madsen skriver:

hehe.. det har du jo faktis ret i.. men min mand har bare sin mening og vil åbenbart være en del af det hele indklusiv det at vælge barnevogn.. så har det sådan lidt at så skal han jo også føle han har noget og sige men må prøve med min kvindelig side og få ham overtalt " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12393.png" alt="" />

Her er min drømme vogn

Anmeld

17. februar 2011

132319

ønskebarn74 skriver:

Enig her  Valget af barnevognen var mit og jeg betalte i øvrigt også størstedelen.

Kamilles far har kørt med den én gang 

Anmeld

17. februar 2011

Fam. Madsen

ønskebarn74 skriver:

Her er min drømme vogn

den er dæme også flot... det kan jeg god forstå men den fik jeg aldrig min mand med på.. "den er for lille" ville hans svar være

Anmeld

17. februar 2011

Fam. Madsen

MHK skriver:

Enig her  Valget af barnevognen var mit og jeg betalte i øvrigt også størstedelen.

Kamilles far har kørt med den én gang 

ej hvor ville jeg ønske min mand ville lade mig bestemme... min mana har dog kørt med marcus's barnevogn 
MANGE gange så selvfølgelig skal han også have lidt og sige men altså nu er det ikke ham der har forelsket sig... " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12393.png" alt="" />

Anmeld

17. februar 2011

132319

Fam. Madsen skriver:

ej hvor ville jeg ønske min mand ville lade mig bestemme... min mana har dog kørt med marcus's barnevogn 
MANGE gange så selvfølgelig skal han også have lidt og sige men altså nu er det ikke ham der har forelsket sig... " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12393.png" alt="" />

Jeg glemte i øvrigt at sige at jeg kun kan tale varmt om Emmaljunga 

Måtte desværre sælge min barnevogn men er helt vildt glad for min kombi/klapvogn 

Anmeld

17. februar 2011

Rockertand

Alt er smag og behag - og du kan finde ligeså mange, der bedst kan lige Odder, som du kan finde folk, der bedst kan lide Emmaljunga.

Det vigtigste er, at liggemålet er langt, det må aldrig komme under 97 cm, for så står du med en barnevogn, der er totalt ubrugelig, inden guldklumpen bliver 1 år - men det liggemål har både Odder og Emmaljunga, så dér er ikke meget hjælp at hente.

Mit eget valg var en Odder med fast kaleche på X-dream-stellet, og den er dyr - men alle pengene værd....den er 4 år gammel, og for et par måneder siden fik jeg bemærkningen "okay, - og så har du købt ny barnevogn igen?" - den kan holde til noget og står som ny - og så får vi en god brugtpris for den, når den engang skal sælges.

Anmeld

17. februar 2011

ønskebørn74

den er dæme også flot... det kan jeg god forstå men den fik jeg aldrig min mand med på.. "den er for lille" ville hans svar være

den har Næsten samme mål... 90cm længde og der er klapvognsdel med hvor liggemålet er 100cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.