barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.386 visninger
20 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Fam. Madsen

ej hvor er jeg bar træt af min dejlige mand.

jeg har forelsket mig i en emmaljunga barnevogn. vi var engelig bleven ening om en odder men altså nu har jeg jo forelsket mig i en anden og min mand vil bare ikke eje en emmaljunga barnevogn.

øv hvor synes jeg bare det er træls.. nå skulle bare lige ud med det 

prøver lige og ligge bllider ind af de to vogne den jeg har forelsket mig og den vi var bleven ening om...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Leonora

Vi har en odder og jeg har været SUPER glad for den...

Har hørt at Emmal J bliver hurtig løs og kommer til at hænge (hvis du forstår)

Jeg synes du skal holde fast i jeres første valg

Anmeld

17. februar 2011

Christina.78

Vi har Odderen du har vist i indlægget bare i beige og har bare været så glad for den..intet at klage over..tænkte slet ikke i forskellige mærker dengang vi skulle vælge..det skulle bare være en ODDER, så jeg er nok ikke den bedste at spørge..kan godt lide designet på Odder Ceciliea'en den er så klassisk at se på..er heller ikke så meget til disse "bløde" kalecher..

Anmeld

17. februar 2011

ChatH

vi er også odder mennesker. har via mit dagpleje job set mange mmaljunga der hænger vildt meget

Anmeld

17. februar 2011

Sara.

hvor gammel er din søn?

vi har emmaljunga og har været meget glade for den... men da vi ventede barn nr 2 og ville købe søskende sæde til ay sætte på fik vi afvide at den måde kassen sidder fast på stellet ikke kan holde til et sæde ovenpå..... så det vil jeg ha med i tankerne

Anmeld

17. februar 2011

DLM

er SÅ glad for min odder, den er bare super. ligner lidt den på billedet.

kan godt forstå du har forelsket dig i den emmaljunga den er flot.

en i min mødregruppe har en emmaljunga og hun er så træt af dens stel. hun havde det til reperation 3 gange inden de gav hende nyt.

Anmeld

17. februar 2011

DLM

det ser heller ikke ud som om der er fuld ramme på emmaljungaen det vil jeg anbefale så undgår du den hænger

Anmeld

17. februar 2011

misspippi

Altså jeg er ikke i tvivl om at en Odder barnevogn er super god.

Men den Emmaljunga vi har haft, har vi været utrolig glad for. Den er brugt til to raske drenge, den ældste er 8. Og vi har aldrig oplevet at den "hænger".

Jeg har travet rundt i byen hver eneste dag i den, imens de har brugt den, så det er den også rigtig god til.

Sååå kan godt forstå dit dilemma. Men jeg er ikke i tvivl om, at uanset hvilken af disse lækre barnevogne i vælger, så bliver i ikke skuffet.

Anmeld

17. februar 2011

Lunae

Vi har også odderen på billedet, bare i brun og vi elsker den!!

Anmeld

17. februar 2011

Fam. Madsen

tusind tak for alle jeres svar min søn når og blive 3 inden den lille ny kommer. så regner ikke med at vi skal have et søskende sæde til ham...

vi havde også en odder til marcus. og vavr rigtig glad for den. men puha har forelsket mig i den emma J vogn. 

godt jeg har lidt tid til og beslutte mig i endnu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.