Fars pige - mors dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Kvindemin

M&F skriver:

Herhjemme proklamere Frederikke at hun er "mors skattepige", så den holder ikke stik her!

Men egentlig, så synes jeg ikke man skal lære sine børn at den ene forældre er at fortrække frem for den anden. Altså, forstå mig ret ..... Barnet skal lære, at det ligeså vel kan finde trøst hos far, som ved mor (og omvendt) Ligesom det jo skal lære, at respektere både hvad far og mor siger.

SELVOM det nu er dejligt at høre fra den lille dame, at hun er mors lille pige

Du har helt ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Nemesis

Her er det kun mor der dur....for både dreng og pige!

:-) Sisse

Anmeld

17. februar 2011

Christina.78

Mathilde skriver:

Her hjemme er det mors pige men det er også mig der vækker, giver tøj på, afleverer, henter osv. Så det er vist meget naturligt..

Lyder som hos os..mor gør alting..hun burde måske få sparket far lidt i r.... og sagt kom igang..

Anmeld

17. februar 2011

Mathilde

Christina.78 skriver:

Lyder som hos os..mor gør alting..hun burde måske få sparket far lidt i r.... og sagt kom igang..

Hi hi ja måske er det løsningen

Men min bedre halvdel møder meget tidligt og er altid sent hjemme, så der er en logisk forklaring Men altså, i weekenderne er det jo så også mig der står op med lillefisen og giver tøj på, sørger for morgenmad, børster tænder osv.

Til gengæld er det næsten altid far der putter om aftenen og tager Celina i bad...selvom Celina helst vil at MOAR gør det hele

Anmeld

17. februar 2011

Lone Jakobsen

her svinger det meget. men da vores flok er dine/mine og vores... så holder den ikke stik her

Anmeld

17. februar 2011

Kvindemin

Christina.78 skriver:

Tror også det handler om hvor meget far er med. Herhjemme gør far nøjagtig de samme ting som mor, der er lige fordeling. Og det tror jeg er rigtig godt for børnene Og deres forhold til forældrene..

Anmeld

17. februar 2011

Christina.78

Chritinap skriver:

Tror også det handler om hvor meget far er med. Herhjemme gør far nøjagtig de samme ting som mor, der er lige fordeling. Og det tror jeg er rigtig godt for børnene Og deres forhold til forældrene..

Ja nemlig og der er min kæreste måske lidt mere doven eller hvad jeg skal kalde det..opgiver for hurtigt og siger hun vil jo kun dig..har prøvet at forklare at deres sammenhold bliver mere styrket ved at de gør ting samemn og det iike kun er mig..men den går ikke rigtig ind hos ham..måske man bare skal være mere ihærdig og sige sådan er det..også selvom cecilie måske også er pylret fordi det nu er ham..det er jo trods alt for begges bedste..

Anmeld

17. februar 2011

Hasselnødden

Chritinap skriver:

Lige præcis  

Anmeld

17. februar 2011

oo

nej

Anmeld

17. februar 2011

SussieThyssen

Chritinap skriver:

Holder det også stik hos jer

Well lad os sige det på den måde, at pigerne altid har kunnet sno farmand om en lillefinger, så viftede de bare med en øjenvippe, så var han solgt.
Men når det kom til den egentlige tryghed..så var det MOAR...LOL
Men..jo egentligt...Nickolai har været langt mere mor-syg end pigerne og er det stadig på sin vis.
Der er ting han går til Niels med, men mht tryghed og den slags..der er det mor.

Men har set i mange tilfælde, at far var det bedste i verden hos pigerne og omvendt med drengene..og det er der også en naturlig biologisk forklaring på.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.