Endnu et køkkenspørgsmål..sorry...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

SiLiMiMa

jeg ville vælge hvid til dit køkken! stål er for koldt.

selv har vi sort (med messing) og det er i hvert fald ikke smart - støv på sort...hmmm men det er jo den gammeldags bondekøkken-stil og vi har ikke selv valgt den

heise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Aves.

henh01 skriver:

Du virker nu heller ikke som en der ikek jævnligt ville tørre den af og derfor tror jeg bestemt ikke den ville blive snasket.

Altså hvis man står og ryger 60 smøger om dagen lige under emhætten fordi man tror det reducere partiklerne, ja så bliver den nok hurtigere snasket til end hvis man valgte en stål, ellers tror jeg såmænd ikke den er sværere at holde pæn.

Held og lykke med køkkenet

Tak.. og nej, køleskab osv bliver jo bare tørrer af når køkkenbord og andet får en tur...heldigvis er der ingen der ryger her...og så laver jeg hvad jeg kan i ovnen... så den del går som nok, håber jeg..

Anmeld

17. februar 2011

Tulle28

Eva. skriver:

men nu når jeg er ene alene Eva, så er det bare svært med alle de beslutninger.. Så nu må I agere en bedre halvdel til mig.

Jeg skal have købt en emhætte til mit nye gamle lyse køkken...hvilken en har i..stål eller hvid eller en anden farve...jeg står mellem en i stål og hvid...hvad kan I anbefale..

Knus Eva..som heldigvis snart er færdig med køkkenet..

Helt klart hvid - er så træt af alt det stål! 

Anmeld

17. februar 2011

Aves.

Tulle28 skriver:

Helt klart hvid - er så træt af alt det stål! 

Ja, ikke...det hele er efterhånden sølvfarvet.. jeg tror det bliver hvid, det er også lidt anderledes...og passer ind her hos Eva...

Anmeld

17. februar 2011

Aves.

Heise skriver:

jeg ville vælge hvid til dit køkken! stål er for koldt.

selv har vi sort (med messing) og det er i hvert fald ikke smart - støv på sort...hmmm men det er jo den gammeldags bondekøkken-stil og vi har ikke selv valgt den

heise

Ja, det tror jeg også det bliver...synes nemlig heller ikke stål er til mit køkken..

Lyder da fedt med en sort....og ja, nok også upraktisk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.