Endnu et køkkenspørgsmål..sorry...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Aves.

twinboys skriver:

iihhhhhhhhhhhhhhhh den er fed...

Ja, er den ikke ok...og så er den nemlig også su-venlig i prisen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

twinboys

Eva. skriver:

Ja, er den ikke ok...og så er den nemlig også su-venlig i prisen..

den snupper du da... glæder mig ti at se det færdigt...

Anmeld

17. februar 2011

DKA

http://www.google.dk/images?hl=da&client=firefox-a&hs=4FP&rls=org.mozilla:dafficial&q=manhattan+emh%C3%A6tte&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1276&bih=651 -- vi har den her, den er så fed om aftenen når vi tænder den og manhattan lyser op

Anmeld

17. februar 2011

Nemesis

Ville vælge stål! For det første bliver hvidt bare rigtig hurtigt snasket at se på. for det andet kan deet hele også blive FOR hvidt..Men hvad med en med glas/rustfrit stål??

:-) Sisse

Anmeld

17. februar 2011

Aves.

ladydan1 skriver:

Ville vælge stål! For det første bliver hvidt bare rigtig hurtigt snasket at se på. for det andet kan deet hele også blive FOR hvidt..Men hvad med en med glas/rustfrit stål??

:-) Sisse

Arrhhh...det er lidt for tecno koldt agtigt til mit meget romantiske køkken, synes jeg...jeg skal have sølv tapet med blomster rundt, så der er noget der bryder det vide...og gråt rullegardin og sølvkant på bordplade og som sokkel..

Tænker bare at det andet er hvidt...altså køleskab osv..men er i tvivl..

Anmeld

17. februar 2011

Diana...

Vores er indbygget i et skab men den lille bitte kant man trækker ud er i stål. Men rart den er gemt væk bar skabet så der lavet hylder så der er plads til ting der også. 

Anmeld

17. februar 2011

Aves.

Diana... skriver:

Vores er indbygget i et skab men den lille bitte kant man trækker ud er i stål. Men rart den er gemt væk bar skabet så der lavet hylder så der er plads til ting der også. 

Jeg har ikke noget skab til den...har kun et overskab, alle andre er fjernet....synes ikke det var så rart i så lille et køkken, det blev så mokket, så det kan jeg desværre ikke.. selvom det er rigtig smart..

Anmeld

17. februar 2011

henh01

Jeg ville vælge hvid da dine andre hårde hvidevarer er hvide. Tror den vil føle sig ret ensom hvis den som ene stål ting er i dit ellers hvide køkken

Anmeld

17. februar 2011

Aves.

henh01 skriver:

Jeg ville vælge hvid da dine andre hårde hvidevarer er hvide. Tror den vil føle sig ret ensom hvis den som ene stål ting er i dit ellers hvide køkken

Ja, det har du ret i..den ville være så ensom...

Anmeld

17. februar 2011

henh01

Eva. skriver:

Ja, det har du ret i..den ville være så ensom...

Du virker nu heller ikke som en der ikek jævnligt ville tørre den af og derfor tror jeg bestemt ikke den ville blive snasket.

Altså hvis man står og ryger 60 smøger om dagen lige under emhætten fordi man tror det reducere partiklerne, ja så bliver den nok hurtigere snasket til end hvis man valgte en stål, ellers tror jeg såmænd ikke den er sværere at holde pæn.

Held og lykke med køkkenet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.