Nogen der kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

afrobabies

lauramusen skriver:

Jaa det har du nok ret i...er noget af en pyllemor  men tak for hjælpen

Det er helt ok, det er da heller ikke rart at ens barn ikke spiser, det kan du have ret i, men hvis barnet ikke i forvejen er meget undervægtig, så betyder det ikke så meget at barnet ikke lige spiser i nogle dage, det skal nok komme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Maise

lauramusen skriver:

Lungerne var der kun en lille smule og høre på. Og hun skal til ørelægen der 8 marts. Hun har de sidste 2 nætter sovet rigtig godt for hun hoster gudskelov ikke så meget mere  og hun sover fra kl 19:30 til kl 8 dagen efter  Puuuuha sølle lille pus  hvor længe blev det med ikke og spise?

hun sover flot må jeg sige, hvor meget sover hun så om dagen??

jamen 3 dage og så kom hun i behandling med penicillin og pinex og 2 dage efter opstart af penicillin spiste hun igen, ja hun var hårdt ramt med først roskildesyge, strptokker og også gav hende mellemørebetændelse og den ene trommehinde sprang. 14 virkelig lorte dage for jeg fik også selv streptokokkerne og det gør mega ondt. hmmm prøv med alt det hun elsker evt. noget mildt som yougurt, og ellers få tjekket øre og hals ved egen læge snarest for der er længe til 8 marts hvis det fortsætter.

hvor længe har hun nægtet mad ?? smager hun på det, eller afviser det inden??

Anmeld

17. februar 2011

Bigmamma

Maise skriver:

hun sover flot må jeg sige, hvor meget sover hun så om dagen??

jamen 3 dage og så kom hun i behandling med penicillin og pinex og 2 dage efter opstart af penicillin spiste hun igen, ja hun var hårdt ramt med først roskildesyge, strptokker og også gav hende mellemørebetændelse og den ene trommehinde sprang. 14 virkelig lorte dage for jeg fik også selv streptokokkerne og det gør mega ondt. hmmm prøv med alt det hun elsker evt. noget mildt som yougurt, og ellers få tjekket øre og hals ved egen læge snarest for der er længe til 8 marts hvis det fortsætter.

hvor længe har hun nægtet mad ?? smager hun på det, eller afviser det inden??

Vi er også rigtig glade for den soverytme  Lægen kan ikke ser lige så godt som ørelægen desvæære, hvad der sker i ørerne og halsen tjekkede de på børneafdelingen og den var lidt rød  Sikker nogen dage i har haft! Nøøøj hvor må det virkelig har været hårdt og så når du selv blev syg! Stort  til dig og din datter.  Hvordan har i det nu?

Hvad er Pinex For noget? Det har jeg ikke hørt om før...

Anmeld

17. februar 2011

Maise

lauramusen skriver:

Vi er også rigtig glade for den soverytme  Lægen kan ikke ser lige så godt som ørelægen desvæære, hvad der sker i ørerne og halsen tjekkede de på børneafdelingen og den var lidt rød  Sikker nogen dage i har haft! Nøøøj hvor må det virkelig har været hårdt og så når du selv blev syg! Stort  til dig og din datter.  Hvordan har i det nu?

Hvad er Pinex For noget? Det har jeg ikke hørt om før...

Det røde i halsen kan godt være halsvirus eller begyndende halsbetændelse, måske en læge skal se hvordan det udvikler síg, altså om der kommer belægninger.

pinex er det samme som panodil eller pamol.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.