hårfarvning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Chellen

LeaSchmidt skriver:

hej alle i skønne kvinder,

vil rigtig gerne ha lavet lysestriber i mit hår. ville det skade barnet?

jeg har farvet mit hår da jeg ikke var så langt henne, da jeg ikke vidste at jeg var gravid?

Vil til enhver tid fraråde at få farvet hår, om det så blot er striber .
Muligheden for at det kan skade, er efter min mening bare for høj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Jonna1979

frisørene arbejder med det hver dag også når de er gravide.... man må faktisk ikke trække vejret alting med måde og tror sgu dem børn der får allergi er dem så er overfantatiske undskyld mig

Anmeld

17. februar 2011

Sophia'smor

Philippa skriver:

Altså, jeg er frisør og min mor er frisør (sjovt nok) og jeg har fået lavet striber i håret med en mild beise, uden det rør hovedbunden.. & babyen lever endnu og har fået afvide den er sund og rask..

Min mor da hun ventede mig, røg hun (70/80érne) , drak og farvede sit hår hele tiden.. Ved godt folk siger det er farligt osv. Men altså.. Alt er jo farligt, det er i hvert fald min holdning. Hvorfor gå og blive grimmere og få dårlig selvtillid når man kan være smuk og glad ??? hahaa.. har lavet hår på så mange gravide nu, og deres børn er så kære (i hvert fald de fleste )

So do it : ))

fedt

Anmeld

18. februar 2011

Rebecca55

Jeg er også selv gravid og vil sige alt med måde.... Det er ikke kun det at det kommer på huden der er farligt, men også det at man indånder kemikalierne.

Jeg vil stærkt anbefale ammoniakfri lysning/afblegning eller grønne farver(ikke at tage farven grøn bogstavligt, men mildere farver og produkter), måske undersøge om der er en grøn frisør i nærheden af hvor du bor.

Jeg har en salon i Tistrup der køre i det grønne hvis det kan hjælpe.

Den graviditetsbog som er en ny udgave, direkte forslår man får gjort noget ved håret osv. hvis man føler sig helt til hundene.

Men det skal være et personligt samvittigheds valg du tager.

Anmeld

14. marts 2011

Swerg

Hmm ..

Alle har jo deres holdninger.. Nogen ryger, drikker, farver år, tager sol, whatever, under graviditeten .. jeg farvede hår under graviditeten, det sagde min læge at jeg gerne måtte , og Elias er da også sund og rask Der har aldrig været noget med ham .. Så, go for it ..

Anmeld

14. marts 2011

Malene82

Det skal du holde dig fra .. Det var noget andet, hvis det var en hel farvning, for der kan du benytte skyllefarve.. Afblegning er genrelt skadeligt og giftigt.. Så nyd du heller den farve du har

Anmeld

14. marts 2011

kiwifrugten

Du må gerne farve lyse striber i. Men dog uden amoniak. Men lad være at gøre det for tit. Jeg har farvet hår 2 gange under min graviditet hvor jeg før i tiden gjorde det en gang om mdr.

der er så meget man ikke må og så mange regler det er jo lige før man ikke må trække vejret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.