hårfarvning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.247 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Sophia'smor

hej alle i skønne kvinder,

vil rigtig gerne ha lavet lysestriber i mit hår. ville det skade barnet?

jeg har farvet mit hår da jeg ikke var så langt henne, da jeg ikke vidste at jeg var gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Angelspot

LeaSchmidt skriver:

hej alle i skønne kvinder,

vil rigtig gerne ha lavet lysestriber i mit hår. ville det skade barnet?

jeg har farvet mit hår da jeg ikke var så langt henne, da jeg ikke vidste at jeg var gravid?

Vil bestemt ikke opfordre til det, der er en grund til at man fraråder det. Der er skadelige stoffer i, der kan påvirke barnet og dets udvikling. Og den risiko synes jeg ikke der er nogen hårfarve der er værd at tage chancen for

Anmeld

17. februar 2011

JustMe

Angelspot skriver:

Vil bestemt ikke opfordre til det, der er en grund til at man fraråder det. Der er skadelige stoffer i, der kan påvirke barnet og dets udvikling. Og den risiko synes jeg ikke der er nogen hårfarve der er værd at tage chancen for

100% enig

Anmeld

17. februar 2011

Sophia'smor

Angelspot skriver:

jamen farven kommer jo ikke ned og rammer hovedebunden?

Anmeld

17. februar 2011

Angelspot

LeaSchmidt skriver:

jamen farven kommer jo ikke ned og rammer hovedebunden?

Det tror jeg er fuldstændig ligegyldigt om det gør eller ej, det hele hænger jo sammen, det er lidt det samme som parfumer der ikke bliver sprøjtet på huden, men på tøjet, det påvirker på andre måder. Og et eller andet sted, så haster det vel ikke så meget med de striber, når man tænker på at der er en sundhedsrisiko for barnet?

Anmeld

17. februar 2011

GUSO

Angelspot skriver:

enig..

Anmeld

17. februar 2011

Sophia'smor

Angelspot skriver:

Det tror jeg er fuldstændig ligegyldigt om det gør eller ej, det hele hænger jo sammen, det er lidt det samme som parfumer der ikke bliver sprøjtet på huden, men på tøjet, det påvirker på andre måder. Og et eller andet sted, så haster det vel ikke så meget med de striber, når man tænker på at der er en sundhedsrisiko for barnet?

nej det haster ikke ?

Anmeld

17. februar 2011

Angelspot

LeaSchmidt skriver:

nej det haster ikke ?

Vil ikke lyde som en sur mokke, så her er lidt at læse på, så du ikke tror det bare er min holdning. Men det er netop noget man advarer mod

http://www.babykemi.dk/?id=149

Anmeld

17. februar 2011

Philippa

Altså, jeg er frisør og min mor er frisør (sjovt nok) og jeg har fået lavet striber i håret med en mild beise, uden det rør hovedbunden.. & babyen lever endnu og har fået afvide den er sund og rask..

Min mor da hun ventede mig, røg hun (70/80érne) , drak og farvede sit hår hele tiden.. Ved godt folk siger det er farligt osv. Men altså.. Alt er jo farligt, det er i hvert fald min holdning. Hvorfor gå og blive grimmere og få dårlig selvtillid når man kan være smuk og glad ??? hahaa.. har lavet hår på så mange gravide nu, og deres børn er så kære (i hvert fald de fleste )

So do it : ))

Anmeld

17. februar 2011

betiinsen

jeg har også fået lyse striber i en gang i min graviditet, og min søster er også frisør. jeg fik det ikke ned i hårbunden og jeg fik også en mild beise i, så der ikke er så mange kemikalier m.m.

Der er delte holdinger om det, og jeg ryger og drikker aldrig ( heller ikke når jeg ikke er gravid, så det kommer vel an på hvordan man priotere)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.