Anonym skriver:
Herhjemme kommer han i nattøj lige efter maden, hvorefter han så får lov at lege til 18.30 ca.
Så kigger vi lidt i bøger, mens han sidder med sin tandbørste, og derefter putter vi ham.
Fra vi lægger ham i sengen til han sover går der oftest 20-30 min, og vi skal være derinde til han sover. Han er 15 mdr. gammel.
Er det meget tid at bruge på putning? Og bliver I hos barnet til det sover?
- Er vores første, så er lidt nysgerrig på hvor lang tid I bruger på at at få jeres til at sove
Frederic er også vores den første.
Jeg sagde allerede fra da han lå i maven at jeg ikke ville have time lange puttniger, ingen side og nusse/ holde i hånd mm til han sover, ikke sove derinde osv.
Vi havde rytme med amning (stopped jeg med da han var 8 mdr) - komme i nattøj - puttes i seng fra han var helt lille og til han var 1 år ca. Nattøj - børste tænder, derefter puttes i seng som tog ca. 5 min. Ingen sang og ingen historie.
Fra 1 år til idag 2,5 år er det samme rytme - dog med 1 og samme sang.
Nattøj - børste tænder - finde sut og i seng. Bliver puttet godt med dynen - nusseklude og bamser. Kysset godnat - sagt tak for idag - jeg elsker dig - ses i morgen og sov godt, efterfulgt af en bette sang. Dette tager også ganske få min.
Han bliver puttet mellem 18.20 - 19.00 og bliver vækket næste morgen kl 7.15. I weekender vækker vi ham først kl 8.
Anmeld