At mærke barnet vender sig i maven?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

MIWULA

Mus84 skriver:

Ja okay tror jeg er helt rolig nu, har hørt fra flere det er meget normalt

Jeg kan se du snart har termin hvor spændende altså og du skal også føde på herlev ligesom mig

Har du været til noget rundvisning eller fødselsforberedelse derude??

Okey  

Hehe ja det er lige om lidt og hold da op jeg er utålmodig han må gerne komme ud nu.

Nej det har jeg ikk. Har du??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

SussieThyssen

Mus84 skriver:

Hej,

Ej altså tusind tak for de fine svar - Det er også kun et kort øjeblik når hun vender sig at jeg for det lidt dårligt. Men kan det være rigtig at barnet vender sig mange gange i løbet af dagen indtil hun ligger sig tilrette? Synes i hvert fald det er 2 gange om dagen at min mave bliver hel skæv

Hm okay så kan jeg vel forvente der går noget tid endnu før hun lægger sig tilrette det er min første og er i uge 30 nu  

Sker der noget ved hvis hun godt kan lide at ligge med ryggen ud, altså omkring det med om hun ligger sig som hun skal, din søn gjorde også og blev han født alm??

Hehe..det med at blive skæv kender jeg også godt LOL..det føles totalt skørt, og man får ligefrem slagside

Nej..der sker ikke spor ved at den bette ligger med ryggen ud...hun skal nok dreje sig i positon når tiden er inde.

Min søn lå helt som han skulle. Han blev godt nok taget ved PK, men det var af helt andre årsager...han var nemlig alt for stor.

Anmeld

18. februar 2011

Mus84

MIWULA skriver:

Okey  

Hehe ja det er lige om lidt og hold da op jeg er utålmodig han må gerne komme ud nu.

Nej det har jeg ikk. Har du??

Hehe ja kunne da godt forstille mig at så gider man ikke mere  Jeg synes sgu også at de 9,5 uge jeg har tilbage må bare gerne gå hurtigt tak, synes det her med hun fylder vender og skubber sig derinde så meget nu..

Nej jeg har heller ikke været til noget, jordmoderen sagde til mig at det med fødselsforberedelse har de afskaffet så skal man selv betale og finde et kursus..  Men behøver man det?

Jeg har tænkt mig at tage til den der forældreaften 3 på herlev, så må vi se hvad vi for ud af det

Men glæder mig til at høre mere fra dig når der går noget igang, er det din første?

Anmeld

18. februar 2011

Mus84

SussieThyssen skriver:

Hehe..det med at blive skæv kender jeg også godt LOL..det føles totalt skørt, og man får ligefrem slagside

Nej..der sker ikke spor ved at den bette ligger med ryggen ud...hun skal nok dreje sig i positon når tiden er inde.

Min søn lå helt som han skulle. Han blev godt nok taget ved PK, men det var af helt andre årsager...han var nemlig alt for stor.

åh hvor godt og betryggende at vide det ikke er mig der er helt på den og tror det er helt vildt allerede at hun fylder så meget..

Hvad står PK for?? nå må man spørge hvor står han var? gik du over tid eller?

Anmeld

18. februar 2011

SussieThyssen

Mus84 skriver:

åh hvor godt og betryggende at vide det ikke er mig der er helt på den og tror det er helt vildt allerede at hun fylder så meget..

Hvad står PK for?? nå må man spørge hvor står han var? gik du over tid eller?

PK står for planlagt kejsersnit

Nej man kan ikke sige jeg gik over tid...tværtimod...han blev taget d. 29. juli og jeg havde først termin d. 17 august..og så havde jeg gået 12 dage over termin med de to første, så jeg ville jo nok have gjort det med ham også

Han vejede 5560g og var 59 cm, så jeg tør slet ikek tænke på hvor stor han var blevet hvis han havde fået lov at bage færdig. 

Anmeld

19. februar 2011

MIWULA

Mus84 skriver:

Hehe ja kunne da godt forstille mig at så gider man ikke mere  Jeg synes sgu også at de 9,5 uge jeg har tilbage må bare gerne gå hurtigt tak, synes det her med hun fylder vender og skubber sig derinde så meget nu..

Nej jeg har heller ikke været til noget, jordmoderen sagde til mig at det med fødselsforberedelse har de afskaffet så skal man selv betale og finde et kursus..  Men behøver man det?

Jeg har tænkt mig at tage til den der forældreaften 3 på herlev, så må vi se hvad vi for ud af det

Men glæder mig til at høre mere fra dig når der går noget igang, er det din første?

Ja det kan jeg godt forstå jeg har oz haft det sån længe.

Okey nej det sys jeg ikk jeg behøver men det er jo hva man selv har lyst til jo. ;-)

Jamen det lyder da oz som en god ting.

Ja det er min første. det er oz din første ikk??

Anmeld

21. februar 2011

Mus84

SussieThyssen skriver:

PK står for planlagt kejsersnit

Nej man kan ikke sige jeg gik over tid...tværtimod...han blev taget d. 29. juli og jeg havde først termin d. 17 august..og så havde jeg gået 12 dage over termin med de to første, så jeg ville jo nok have gjort det med ham også

Han vejede 5560g og var 59 cm, så jeg tør slet ikek tænke på hvor stor han var blevet hvis han havde fået lov at bage færdig. 

ok nøj det var da os en stor basse at få var..  og årh ja tænk hvis han havde fået lov at vokse endnu mere...

Anmeld

21. februar 2011

SussieThyssen

Mus84 skriver:

ok nøj det var da os en stor basse at få var..  og årh ja tænk hvis han havde fået lov at vokse endnu mere...

Hehe..det er jo det.
Men heldigvis var de meget obs på mig og bebsen, fordi vi slægten har det med at få kæmpebørn..især drengene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.