x skriver:
Så sidder man med sin datter på skødet og giver hende grød med ske og vand af en kop og begge dele mestrer hun næsten til fulde fra første take og i den ene side titter en kindtand og en hjørnetand frem og om 3 dage bliver hun 4 måneder og man synes lige pludselig tiden er noget der går rigtig rigtig hurtigt og man ville ønske der var en pauseknap et sted, så man kunne få lov at rejse sig og gå rundt om hele sin lykke og se rigtig godt på den, så man ikke misser nogle detaljer! Men det kan man ikke, man må bare hænge på, huske alt hvad man overhovedet kan fylde i hukommelsen og i hjertet og glæde sig over, at der var et lille barn der valgte een til sin MOR 
(nu har jeg forsøgt at gøre min profil så anonym som muligt og så man ikke kan "følge" mine indlæg, så jeg vil poste lidt billeder herinde i NS-hulen en gang imellem - tror jeg
så her er lige lidt af min spisende/drikkende datter, en buddha-baby og en smilende z
)
Gotta loooove det andet sidste billede! Jeg får simpelthen lyst til at vold-gramse på hende, prutte hende på maven og snuse til hendes tykke mavse! Nøj, hvor er hun lækker!
Anmeld