Lille store Sol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.655 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Anonym trådstarter

Så sidder man med sin datter på skødet og giver hende grød med ske og vand af en kop og begge dele mestrer hun næsten til fulde fra første take og i den ene side titter en kindtand og en hjørnetand frem og om 3 dage bliver hun 4 måneder og man synes lige pludselig tiden er noget der går rigtig rigtig hurtigt og man ville ønske der var en pauseknap et sted, så man kunne få lov at rejse sig og gå rundt om hele sin lykke og se rigtig godt på den, så man ikke misser nogle detaljer! Men det kan man ikke, man må bare hænge på, huske alt hvad man overhovedet kan fylde i hukommelsen og i hjertet og glæde sig over, at der var et lille barn der valgte een til sin MOR

(nu har jeg forsøgt at gøre min profil så anonym som muligt og så man ikke kan "følge" mine indlæg, så jeg vil poste lidt billeder herinde i NS-hulen en gang imellem - tror jeg så her er lige lidt af min spisende/drikkende datter, en buddha-baby og en smilende z )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Lilac

Guuuud, hvor er hun lækker! Man får bare helt lyst til at kramme hende 

Anmeld

17. februar 2011

Ida.

Åh skønne dygtige -pige!! Men hvor er det en pudsig rækkefølge, hendes tænder kommer i  

Anmeld

17. februar 2011

Kruse90

årrrrh hvor er hun skøn

ELSKER det 2. sidste billede.

Waw x.

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Lilac skriver:

Guuuud, hvor er hun lækker! Man får bare helt lyst til at kramme hende 

jaaaaaaa! hun blir også krammet RIGTIG meget  og kysset så meget på kinderne, at Søren en overgang var bange for huden ville blive gennemsigtig

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

idamaria83 skriver:

Åh skønne dygtige -pige!! Men hvor er det en pudsig rækkefølge, hendes tænder kommer i  

ja, meget underligt! Søren er overbevist om, at hun får hele den ene side og gemmer den anden side til den første side falder ud

i lørdags fik jeg at vide af svigerinderne, at det er MEGET unormalt, at Juhl-børn blir over 4 måneder før de får de første tænder, så det følger hun jo meget godt!

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

årrrrh hvor er hun skøn

ELSKER det 2. sidste billede.

Waw x.

der er deller OVERALT på det billede

Anmeld

17. februar 2011

Ida.

x skriver:

ja, meget underligt! Søren er overbevist om, at hun får hele den ene side og gemmer den anden side til den første side falder ud

i lørdags fik jeg at vide af svigerinderne, at det er MEGET unormalt, at Juhl-børn blir over 4 måneder før de får de første tænder, så det følger hun jo meget godt!

Hehe

Men z ér jo også noget særligt - så hvorfor starte med to små riskorn i undermunden...dem kan man jo ikke bruge til ret meget fornuftigt...nææh kindtænder, det er dem, der er de effektive

Anmeld

17. februar 2011

Barbamama

Ååårh hun er skøn altså!!! Og ja man føler de er meget meget store når de sådan lige pludselig får rigtig mad!

Anmeld

17. februar 2011

msax

jeg er helt vild med Budha... baby deller er det bedste i verden

hvor er vildt at hun allerede spiser og drikker Malte nægter pure at drikke af kop, men spise vil han MEGET gerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.