Halvvejs med trillingerne...:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

SussieThyssen

Rebecca55 skriver:

Ihh hvor går tiden hurtig, men alligevel ikke hurtig nok... Jeg er ved at gå til af spænding, over snart at skal se vores små stjerner...

Tiden må bare godt gå endnu hurtigere end den i forvejen gør...Hi  hi

Fortsat go dag til alle...

Jeg synes godt nok du bærer dem flot..og du er jo slet ikke "overgravid" som mange af os er med bare en
Hvordan synes du ellers det går med belastningen af kroppen??

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Rebecca55

SussieThyssen skriver:

Jeg synes godt nok du bærer dem flot..og du er jo slet ikke "overgravid" som mange af os er med bare en
Hvordan synes du ellers det går med belastningen af kroppen??

Kærligst
Sussie

Jeg er glad for jeg ikke er større, for det er rigtig hårdt ved mig... Jeg har 4 dage tilbage på job, så må jeg ikke mere. Men pyt, bare de 3 banditter der inde har det godt.

Troede også det først var når de kom til verden, man ikke fik noget søvn for dem. Men der er jo konstant sparken og rumlen i maven, hvilket jo er dejligt at mærke men lidt hårdt. Hvis ikke de sparker mig, så sparker de hinanden...

Anmeld

18. februar 2011

SussieThyssen

Rebecca55 skriver:

Jeg er glad for jeg ikke er større, for det er rigtig hårdt ved mig... Jeg har 4 dage tilbage på job, så må jeg ikke mere. Men pyt, bare de 3 banditter der inde har det godt.

Troede også det først var når de kom til verden, man ikke fik noget søvn for dem. Men der er jo konstant sparken og rumlen i maven, hvilket jo er dejligt at mærke men lidt hårdt. Hvis ikke de sparker mig, så sparker de hinanden...

LOOOL
Kan være du skal have skillerum i barnevognen når først de kommer ud

Anmeld

18. februar 2011

Rebecca55

SussieThyssen skriver:

LOOOL
Kan være du skal have skillerum i barnevognen når først de kommer ud

Ja det kan være det bliver nødvendigt, det er ihvertfald nogle livlige nogen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.