Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ihh hvor går tiden hurtig, men alligevel ikke hurtig nok... Jeg er ved at gå til af spænding, over snart at skal se vores små stjerner...
Tiden må bare godt gå endnu hurtigere end den i forvejen gør...Hi hi
Fortsat go dag til alle...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej trillinger hvor vild ihh det er da bare spændende.
Stort tillykke med det. Skal vi ikke have et mave billed?
Knus Diana
hehe ja... det må være en fantastisk følelse af have 3 bebser i maven :-)Ved du hvad kønnene er?
Diana... skriver: Ej trillinger hvor vild ihh det er da bare spændende. Stort tillykke med det. Skal vi ikke have et mave billed? Knus Diana
https://www.baby.dk/debat/89289pi1/graviditet/scannings-billeder-af-trillinger.aspx
Værsegod
Rebecca55 skriver: Ihh hvor går tiden hurtig, men alligevel ikke hurtig nok... Jeg er ved at gå til af spænding, over snart at skal se vores små stjerner... Tiden må bare godt gå endnu hurtigere end den i forvejen gør...Hi hi Fortsat go dag til alle...
Det er bare så spændende og hyggeligt, at følge med på sidelinjen
MoarHvidovre skriver: https://www.baby.dk/debat/89289pi1/graviditet/scannings-billeder-af-trillinger.aspx Værsegod
Jeg var godt lige inde og se hendes profil og der har jo været mange indlæg om det IHHH jeg har først set det nu Så fantastisk mave billed vild at se 3 små bebser i maven.
Typisk mig at misse noget så spændende
Hvor er det dejligt Jeg kan kun forestille mig, hvor utålmodig man vil væreHåber snart jeg får lov at prøve det.Glæder mig også til at se de småHav en god dag.Kram
Det på min profil er kun 1 en halv uge gammelt.
Mor til prinsessen :-) skriver: hehe ja... det må være en fantastisk følelse af have 3 bebser i maven :-)Ved du hvad kønnene er?
Nej vi vil helst ikke vide det...
Diana... skriver: Jeg var godt lige inde og se hendes profil og der har jo været mange indlæg om det IHHH jeg har først set det nu Så fantastisk mave billed vild at se 3 små bebser i maven. Typisk mig at misse noget så spændende Knus Diana
Ja der er mange som gerne vil følge med, da det ikke er så tit der kommer trillinger... Så prøver at fortælle løbende hvordan det går og det hele udvikler sig....
Det er så fantastisk at få lov til at opleve 3 i maven...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128