Brug for et råd :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Tystys14

Puslingen skriver:

Ja okay, så kan du nok ikke bruge det til meget
for at du IKKE går over tid

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Tystys14

Havde i flere plukveer inden i gik rigtigt igang? for synes godt nok jeg har mange idag... mange men korte, og ikke reglmæssige.

Anmeld

17. februar 2011

foto på lærred

Jeg nåede aldrig at have plukveer. Fik pille til at få fødsel i gang (da vandet gik uden jeg var i fødsel) så de næste 10 timer gik jeg fra ingenting til veer som var mellem 2-3 min. i mellem. det enste jeg huskede var at det gjorde så ondt. Jeg var bagefter sur over jeg ikke fik lov til at have de der små plukveer som alle snakker om Så dev. ingen god forklaring herfra. held og lykke med fødslen. Det bliver spændende. Ved I hvad I skal have?

Anmeld

18. februar 2011

Tystys14

foto på lærred skriver:

Jeg nåede aldrig at have plukveer. Fik pille til at få fødsel i gang (da vandet gik uden jeg var i fødsel) så de næste 10 timer gik jeg fra ingenting til veer som var mellem 2-3 min. i mellem. det enste jeg huskede var at det gjorde så ondt. Jeg var bagefter sur over jeg ikke fik lov til at have de der små plukveer som alle snakker om Så dev. ingen god forklaring herfra. held og lykke med fødslen. Det bliver spændende. Ved I hvad I skal have?

Det var rart at hører ikke alle er så ens.  Vi venter en lille pige  og vi kan bare ikke vente mere, tager gerne imod alle råd til at sætte det her igang hi hi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.