1-800-tvilling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Skouboe

Freja kom i juniorsseng lige før jul - mest af alt fordi hun vi skulle bruge sengen til Silja - og hun nyder det i fulde drag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Milka

Chatarina skriver:

FNIS du ringer bare- jeg har været møllen igennem

jeg kan huske da dine piger kom over i åben seng!! har der aldrig været problemer med det, egentlig?

tænker tit at jeg har ca. en milliard ting jeg vil spørge dig om ... så på et tidspunkt laver jeg bare en lang liste, er det i orden? 

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

der findes (mig bekendt) ikke en gratis hotline man kan ringe til og spørge om råd når det gælder tvillinger, så nogengange må man bare kaste sig ud i det ukendte!

jeg har igennem noget tid følt at lilja var klar til at sove i åben seng. hun vågner alligevel hver nat og vil ind til mig, så hvorfor ikke lade hende selv styre det så vi andre kan blive fri for gråd og andet natteroderi.

men kan man det, åbne for den enes seng og ikke den andens? luca har ingen interesse i at sove hos sin mor, og jeg fornemmer stærkt at hun er glad for at ligge alene - hun sover i hvert fald nogen lange, gode og uafbrudte nætter når søster ikke er i rummet.

i går gjorde jeg det så - savede 3 tremmer ud af billes seng. og natten er bare gået rigtig fint, ingen problemer! og som jeg havde ventet, kom barnet tøffende ind i løbet af natten og lagde sig til at sove inde hos mig.

her er pigerne inden sengetid i går - de havde en stor fest over at de pludselig kunne komme ind og ud af den ene seng 

http://www.youtube.com/user/liljaluca#p/a/u/0/40_a3o7eXL4

jeg tror det er en god løsning!

og hvor er det bare SÅ dejlige de to damer!

Anmeld

17. februar 2011

ChatH

Milka skriver:

jeg kan huske da dine piger kom over i åben seng!! har der aldrig været problemer med det, egentlig?

tænker tit at jeg har ca. en milliard ting jeg vil spørge dig om ... så på et tidspunkt laver jeg bare en lang liste, er det i orden? 

Jo vi havde masser af problemer vi endte sågar med at sætte tremmerne for Emma-sophies sseng igen fordi hun bare var så stridnok ikke særlig pædagogisk men......

og bring it on altså listen.. jeg ville ønske jeg havde haft en med tvillinger der var ældre end mine for nogen gange er man bare lost

Anmeld

17. februar 2011

Milka

Metchen skriver:

Hver gang jeg ser bøtterne, bliver jeg helt forelsket i dem på ny. De er så DEJLIGE!!!

Og hvor har de fået langt hår.

Jeg ved desværre intet om børn, men er altid imponeret over de løsninger du finder. "Så savede jeg da bare lige nogle af tremmerne af..." Selvfølgelig gjorde du da det. Smart altså.

ved sgu heller ikke ret meget om børn! det kommer, man vokser jo som bekendt med opgaven  

jeg kan ikke tage æren for det med at fjerne tremmer, læste om det et eller andet sted og synes det lød smart. for så ruller barnet ikke ud jo 

Anmeld

17. februar 2011

Milka

Skouboe skriver:

Freja kom i juniorsseng lige før jul - mest af alt fordi hun vi skulle bruge sengen til Silja - og hun nyder det i fulde drag.

kommer hun om natten så?

Anmeld

17. februar 2011

Milka

Chatarina skriver:

Jo vi havde masser af problemer vi endte sågar med at sætte tremmerne for Emma-sophies sseng igen fordi hun bare var så stridnok ikke særlig pædagogisk men......

og bring it on altså listen.. jeg ville ønske jeg havde haft en med tvillinger der var ældre end mine for nogen gange er man bare lost

er sådan lidt nervøs for hvordan luca vil håndtere friheden ...

Anmeld

17. februar 2011

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg tror det er en god løsning!

og hvor er det bare SÅ dejlige de to damer!

er nikoline stadig i tremmeseng? (har jeg egentlig ikke spurgt dig om det før?)

Anmeld

17. februar 2011

ChatH

Milka skriver:

er sådan lidt nervøs for hvordan luca vil håndtere friheden ...

tro mig det kan blive noget af en fest i starten. men ellers prøv det af, du kan jo sæte siden på igen hvis det er

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

er nikoline stadig i tremmeseng? (har jeg egentlig ikke spurgt dig om det før?)

Nej, hun fik åben juniorseng da hun blev 2 år:0)

det går got nok... der er gået lidt fuck i putningsritualet... men altså, det retter vi nok op igen på et tidspunkt....

hun vil ikke falde i søvn selv mere... men hun kravler ikke ud af sengen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.