Det ældste par fra "tvillinger"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

mullesmith2

Jeg syntes de virkede som gode forældre og nu har jeg selv tvillingedrenge på 3mdr og jeg ved hvor svært det kan være at bevare roen. Der er så mange ting man kan sige man selv ville gøre anderledes, jeg lagde mest mærke til at hun ikke kom vand i deres hoveder eller hår da de var i bad hehe men det er fordi jeg altid selv går så meget op i at de skal have vand i hoveder så de ikke bliver bange for vand engang. Men altså jeg tror nu de klare det meget godt, og ja de er nok lidt gamle også til at blive forældre for første gang, men sådan er det bare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Rikkemor89

Anonym skriver:

Det var ikke mig, trådstarter, der skrev det med overskud og at hun ikke vidste bedre..

Kan ikke forstå nogen stejler over at man er anonym.. hvad får du ud af at kunne "se mig" i forhold til nu? Min alm. profil er da ikke meget mere privat..

I øvrigt va det slet ikkr for at nedgøre nogen, som jeg jo også skriver.. Derudover skriver jeg også at jeg IKKE er mor, så stiller lidt et spørgsmål til jer mødre om det er mærkeligt?

Jeg synes ikke manden virker glad, harmonisk og som om han bare elsker det.. Men kan være jeg skal tage andre "briller" på næste afsnit..

Skrev ikke for at nedgøre nogen overhovedet.. men man har vel lov at spørge?

Jeg synes det i orden a du spørger (:

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

ThulinJust skriver:

Jeg synes det i orden a du spørger (:

Dejligt.. tusind tak!

Anmeld

17. februar 2011

Rikkemor89

Anonym skriver:

Dejligt.. tusind tak!

Var da så lidt (:

Anmeld

17. februar 2011

Silvermist

Jeg synes også at det er helt okay at du spørger, undrer dig osv. Men jeg er dog ikke enig med dig.

Jeg synes at de virker som nogle dejlige, rolige og afslappede forældre. De virker til at være helt dem selv, uden at overdrive eller overspille. Det kan jeg godt lide. De er førstegangsforældre og der er mange ting de lærer hen ad vejen. Sådan er det vel for os allesammen.

Deres børn er så skønne og ser ud til at stortrives. Det er det vigtigste. Så noget rigtigt gør de ihvertfald også. Og de vokser helt sikkert med deres roller.

Jeg nyder at følge dem på skærmen. De er helt naturlige, helt dem selv.

Jeg nyder at følge alle dem der medvirker i programmet. De er allesammen skønne, på hver sin skønne måde.

Anmeld

17. februar 2011

Alberts/

de er første gangs forældre lige som alle førstegangs færældre lige meget alder(:

syntes det lidt sødt at se at ældre også kan være usikre(;

de skal finde ud af at være forældre som alle andre skal(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.