Det ældste par fra "tvillinger"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Anonym

Eva. skriver:

Lige netop...og det med at hun vækkede børnene for at give dem grød-....jeg tænker at man da så virkelig må have et kæmpe overskud når man orker at vække sovende små børn og så endda tvillinger...det er da ret beundringsværdigt...

Tror nu ikke det var pga. overskud at hun vækkede børnene. Tror bare ikke at hun ved bedre!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Tror nu ikke det var pga. overskud at hun vækkede børnene. Tror bare ikke at hun ved bedre!!!

Ved bedre? bedre end hvad og bedre end hvem? hvem siger det ene er mere rigtigt end det andet...jeg har dælme tit ændret en masse fordi barnet lige sov fordi jeg bare var så skide træt...med det resultat at mine unger aldrig rigtigt fik et fast mønster at sove i...hvilket jeg kunen høre på det der par at deres unger havde...skønne unger og forældre og længe leve forskellighed...

Anmeld

17. februar 2011

Low

Det eneste jeg synes var lidt "underligt" var bare at hun vækkede dem for at give dem grød, tænker lidt: Hvorfor?

Men ellers synes jeg de virker som nogle meget rolige og søde mennesker.

Anmeld

17. februar 2011

Aves.

Low skriver:

Det eneste jeg synes var lidt "underligt" var bare at hun vækkede dem for at give dem grød, tænker lidt: Hvorfor?

Men ellers synes jeg de virker som nogle meget rolige og søde mennesker.

Måske de ikke normalt sover der...måske det ikke er deres døgnrytme, måske hun gjorde det fordi der var filmfolk som havde fået lovning på at se den første faste føde...det er jo ikke til at vide...

Anmeld

17. februar 2011

Low

Eva. skriver:

Måske de ikke normalt sover der...måske det ikke er deres døgnrytme, måske hun gjorde det fordi der var filmfolk som havde fået lovning på at se den første faste føde...det er jo ikke til at vide...

Ja, der er mange ting der spiller ind der. Jeg tænkte heller ikke mere over det, andet end jeg ikke kunne forstå det. Jeg har altid hørt at man ikke skal vække babyer for at give dem mad.

Anmeld

17. februar 2011

L.J.L

Low skriver:

Ja, der er mange ting der spiller ind der. Jeg tænkte heller ikke mere over det, andet end jeg ikke kunne forstå det. Jeg har altid hørt at man ikke skal vække babyer for at give dem mad.

Jeg fik indtrykket af at det er nogle babyer som sover rigtig meget, og hvis det er sådan at de bare sover og sover, ja så er man vel nødt til at vække dem en gang i mellem for at give dem mad?

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Det var ikke mig, trådstarter, der skrev det med overskud og at hun ikke vidste bedre..

Kan ikke forstå nogen stejler over at man er anonym.. hvad får du ud af at kunne "se mig" i forhold til nu? Min alm. profil er da ikke meget mere privat..

I øvrigt va det slet ikkr for at nedgøre nogen, som jeg jo også skriver.. Derudover skriver jeg også at jeg IKKE er mor, så stiller lidt et spørgsmål til jer mødre om det er mærkeligt?

Jeg synes ikke manden virker glad, harmonisk og som om han bare elsker det.. Men kan være jeg skal tage andre "briller" på næste afsnit..

Skrev ikke for at nedgøre nogen overhovedet.. men man har vel lov at spørge?

Anmeld

17. februar 2011

Low

linselouise skriver:

Jeg fik indtrykket af at det er nogle babyer som sover rigtig meget, og hvis det er sådan at de bare sover og sover, ja så er man vel nødt til at vække dem en gang i mellem for at give dem mad?

Altså jeg ved ikke så meget om det da jeg ikke har haft det sådan, det var bare hvad jeg fik af vide. Jeg synes også bare at der bliver sagt så meget forskelligt fra de forskellige sundhedsplejerske. Børn er jo også forskellige og skal vel også behandles derefter.

Anmeld

17. februar 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Lige netop...og det med at hun vækkede børnene for at give dem grød-....jeg tænker at man da så virkelig må have et kæmpe overskud når man orker at vække sovende små børn og så endda tvillinger...det er da ret beundringsværdigt...

Ha ja egentlig , da jeg have 1 barn i den alder listede jeg rundt af frygt for at vække ham    Jeg trængte jo til ro og afslapning ,, Fatter ikke folk dømmer dem så hårdt ,, det jo kun pga deres alder   At han bor ovenpå mor er da fedt , hvis de kan få det til at fungere ,,, tænk at hun er så meget sammen med de små ,,

Anmeld

17. februar 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

Ha ja egentlig , da jeg have 1 barn i den alder listede jeg rundt af frygt for at vække ham   Jeg trængte jo til ro og afslapning ,, Fatter ikke folk dømmer dem så hårdt ,, det jo kun pga deres alder   At han bor ovenpå mor er da fedt , hvis de kan få det til at fungere ,,, tænk at hun er så meget sammen med de små ,,

Jeg kan heller ikek følge det.. og ja, det er da super at have så mange voksne omkring de små pus og alle voksne der elsker de små unger...jeg tror da, hvis man kan holde det ud, at det er dne ideelle boform for børnene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.