Jeg har testet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

betiinsen skriver:

åhhhh hvor fantastisk<3 kæmpe stort tillykke

Tusind tak  Jeg er så glad 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

pussepige

Stort tillykke herfra

Anmeld

17. februar 2011

Secrets skriver:

Det forstår jeg godt! Du har også virkelig kæmpet. Altså JEG er bange for om den bliver derinde, og jeg har jo slet ikke haft samme kamp, så jeg tør slet ikke tænke på hvordan du har det!

Jeg tror tanken om at miste måske bliver forstærket af, at man har prøvet så længe, og hvad så hvis man mister??? Hvor længe skal der så gå.

Nej den tanke kan jeg slet ikke klare 

Den har bare at blive derinde 

Anmeld

17. februar 2011

Tutter skriver:

Jamen for fanden søde!! Det er jo bare super PERFEKT!  Hvor er jeg glad på jeres vegne, ih stort tillykke smukke

Ja det er fantastisk, men skal liiige sive ind. Er så bange for at den forsvinder igen

Er jo kun 4+1 i dag.... Argh den skal bare blive derinde 

Anmeld

17. februar 2011

pussepige skriver:

Stort tillykke herfra

Tusind tak skal du have 

Anmeld

17. februar 2011

BigBabyWish skriver:

KÆMPE tillykke med spiren!!

Mange tusind tak. 

Anmeld

17. februar 2011

Leonora

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg tror tanken om at miste måske bliver forstærket af, at man har prøvet så længe, og hvad så hvis man mister??? Hvor længe skal der så gå.

Nej den tanke kan jeg slet ikke klare 

Den har bare at blive derinde 

jamen søde dig du mister heller ikke.....prøv at tænk på hvor mange graviditer der forløber helt som de skal..

Jeg ved fra mig selv at på trods af hvor meget jeg elsker dette forum så giver det bare en frygt at læse om alt det der ikke går godt....MEN der er alstå rigtig rigtig mange lykkelige historer herinde også...og DU er en af dem...husk det...

Anmeld

17. februar 2011

Sofia skriver:

Hvor er det fantastisk!! STORT STORT TILLYKKE! Har fulgt med I jeres lange kamp for de to streger, og nu har I fået dem, hvor er det bare velfortjent, og deeeejligt for jer! Jeg krydser alle mine fingre for at den lille bliver derinde og at du får en rigtig god graviditet

Tusind tak for de meget søde ord Sofia. 

Jeg håber også at den bliver derinde. Må indrømme jeg er SÅ bange for at det vender... Men jeg må bare krydse fingre og håbe

Anmeld

17. februar 2011

Leonora skriver:

jamen søde dig du mister heller ikke.....prøv at tænk på hvor mange graviditer der forløber helt som de skal..

Jeg ved fra mig selv at på trods af hvor meget jeg elsker dette forum så giver det bare en frygt at læse om alt det der ikke går godt....MEN der er alstå rigtig rigtig mange lykkelige historer herinde også...og DU er en af dem...husk det...

Århhh jeg håber du har ret. Hvor er du sød

Anmeld

17. februar 2011

CamiRon skriver:

Tillykke !!!! Åhh hvor er det skønt for dig!!

Tak, det er rigtig dejligt, og meget skræmmende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.