Jeg har testet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Mullefisen2011

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det er rigtig dejligt. Hvis alt går som det skal, så er der vist ikke langt imellem os. 

Men jeg forstår det ikke helt endnu... slet ikke

Kender det alt for godt søde.. Fatter det heller ikke endnu..  Har brug for at få det bekræftet snart.. og til tider føler jeg mig slet ikke gravid og tænker åhh nej nu er det slut.. og andre dage er det bare fantastisk.. Der er vel ca. 1 uge mellem os  Held og lykke med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Brams

Hvor er det bare fantastisk, det er så skønt at høre, når folk efter kortere/længere tid får det positive svar - TILLYKKE

Anmeld

17. februar 2011

betiinsen

åhhhh hvor fantastisk<3 kæmpe stort tillykke

Anmeld

17. februar 2011

Frøken J.

Tusind tak.

Jeg er så glad, og skrækslagen for, om den bliver derinde

Det forstår jeg godt! Du har også virkelig kæmpet. Altså JEG er bange for om den bliver derinde, og jeg har jo slet ikke haft samme kamp, så jeg tør slet ikke tænke på hvordan du har det!

Anmeld

17. februar 2011

Sofia

Hvor er det fantastisk!! STORT STORT TILLYKKE! Har fulgt med I jeres lange kamp for de to streger, og nu har I fået dem, hvor er det bare velfortjent, og deeeejligt for jer! Jeg krydser alle mine fingre for at den lille bliver derinde og at du får en rigtig god graviditet

Anmeld

17. februar 2011

CamiRon

Tillykke !!!! Åhh hvor er det skønt for dig!!

Anmeld

17. februar 2011

twinny

tillykke....

Anmeld

17. februar 2011

Becks

Jamen for fanden søde!! Det er jo bare super PERFEKT!  Hvor er jeg glad på jeres vegne, ih stort tillykke smukke

Anmeld

17. februar 2011

Filippa & Liva

KÆMPE tillykke med spiren!!

Anmeld

17. februar 2011

AnneBJ

Og den var positiv!!!!!!! 

JAAA! Jamen hvor ER det godt!!! Kæmpe, kæmpe tillykke!! 

(jeg har også krydset ben hele morgenen - men mest fordi jeg ikke gad stå op og tisse.... ) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.