Jeg elsker mine 3 så højt, men behandler dem selvfølgelig forskellig, alt efter hvordan de er. Ved ikke rigtig om jeg synes at jeg elsker dem forskelligt........
Min ældste er bare det mest følsomme væsen der findes, han er så rolig og eftertænksom. Han elsker at jeg snakker med ham og at man lytter til hans meninger. Jeg har ikke skældt ham ud i flere år nu.
Min anden søn er min kriger. Han kæmper for alt og han er så kæmpe stor i hans sjæl, er sikker på at der bor en gammel viking inde i ham
Vi har så mange konflikter, fordi han aldrig bare godtager et svar. Men han er samtidig såååå kærlig, han kommer pludselig og bare giver mig en kæmpe kram. Han kan læse mig som en åben bog, og ved præcis hvordan jeg har det, bare ved at se på mig. Omvendt har jeg det på samme måde med ham, jeg ved hvad hver lille træk i hans ansigt betyder.
Min lille nummer 3, er min efternøler og den eneste pige. Hun minder så meget om min nummer 2. Hun er min lille soulmate. Hun minder så meget om mig selv som barn. Hun er bare en såret lille sjæl, med en kæmpe personlighed.
Jeg elsker dem alle, på hver deres måde og for deres måde at være på. Mest af alt elsker jeg dem sgu bare fordi de er mine, og fordi de får mit hjerte til at føles såååå varm 
Anmeld