Hviken type?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Carina1977

I.E.K. skriver:

Er godt i gang med en super bog, hvor forfatteren skriver følgende: Der er to typer mødre. Dem der mener, at det eneste sagliggørende her i livet er at blive mor og at være mor. Så er der os andre, der mener, at børn er fantastiske, vidunderlige og alt det der, men indrømmer, at vi nok skulle være blevet lykkeligt uden, og godt kunne fylde vores liv ud med andre vidunderlige ting. Hvem tilhøre I ? 

Bare nysgerrig  

Hmm jeg tilhører den første type mødre....og det tør jeg godt indrømme

Dermed mener jeg ikke at børn er alt her i livet....men jeg ville føle noget manglede, hvis jeg ikke fik børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

eElak

Hmmm... 

Den er lidt hårdt sat op, men jeg ville faktisk svare den sidste... 

Godt nok elsker jeg min søn, og kunne da ikke forestille mig et liv uden ham nu hvor jeg har ham... 
Men altså - jeg var da kommet igennem livet uden børn alligevel, uden at jeg ville være dybt ulykkelig 

Anmeld

16. februar 2011

Loa

MHK skriver:

Ingen af dem 

Jeg elsker mine børn og ville aldrig bytte dem for noget men hele mit liv handler ikke KUN om at være mor.

Anmeld

16. februar 2011

Loa

Ingen af dem.... Nu da jeg har Isabella, er hun jo selvfølgelig den vigtigste for mig, men dermed sagt er min identitet ikke kun at være mor, og jeg syntes et eller andet sted det er lidt sørgeligt for dem der ikke går op i andet end deres børn.... Jeg er også hustru, søster, datter, veninde osv...... Det er bestemt også vigtigt.....

Anmeld

16. februar 2011

Lunae

I.E.K. skriver:

Er godt i gang med en super bog, hvor forfatteren skriver følgende: Der er to typer mødre. Dem der mener, at det eneste sagliggørende her i livet er at blive mor og at være mor. Så er der os andre, der mener, at børn er fantastiske, vidunderlige og alt det der, men indrømmer, at vi nok skulle være blevet lykkeligt uden, og godt kunne fylde vores liv ud med andre vidunderlige ting. Hvem tilhøre I ? 

Bare nysgerrig  

Jeg må sige den første - helt klart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.