Hviken type?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Mum33

Er godt i gang med en super bog, hvor forfatteren skriver følgende: Der er to typer mødre. Dem der mener, at det eneste sagliggørende her i livet er at blive mor og at være mor. Så er der os andre, der mener, at børn er fantastiske, vidunderlige og alt det der, men indrømmer, at vi nok skulle være blevet lykkeligt uden, og godt kunne fylde vores liv ud med andre vidunderlige ting. Hvem tilhøre I ? 

Bare nysgerrig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Claras mor

helt klart den først!!

er dog glad for at jeg ikke skal være mor på den gameldags måde, men at jeg kan få mit barn passet ude, mens jeg arbejder uden for hjemmet.

Men min datter er min største lykke!!

Anmeld

16. februar 2011

132319

Ingen af dem 

Jeg elsker mine børn og ville aldrig bytte dem for noget men hele mit liv handler ikke KUN om at være mor.

Jeg nyder at være MATILDE uden børn, af og til 

Anmeld

16. februar 2011

oo

hvis man skal svare med kun de to muligheder måtte det blive den første. nej, jeg var ikke gået igennem livet sådan helt gennemlykkelig hvis ikke jeg var blevet mor. men jeg mener da klart, at der er andre ting i livet end at være mor! scheize mand ellers  og jeg kan også sagtens se de af vores venner der ikke ønsker børn har det bedst uden børn og får den glæde, tilfredsstillelse og lykke som jeg får ved at være mor, andre steder fra.

Anmeld

16. februar 2011

henh01

Jeg er lidt splittet for nu hvor jeg har børn kunne jeg slet ikke forestille mig hvordan jeg skulle fylde min hverdag ud uden dem, uden puslespil, uden godnathistorier, de forbandet madpakker, det første -og de efterfølgende mange grin og des lige.

Klart er det den ubetinget kærlighed der er mellem mor og barn der fylder mit liv ud.

Meeeen, havde jeg ikke børn, mon så ikke jeg kunne fylde mit liv ud med noget andet

Anmeld

16. februar 2011

tinasmor

helt klart den først!!

er dog glad for at jeg ikke skal være mor på den gameldags måde, men at jeg kan få mit barn passet ude, mens jeg arbejder uden for hjemmet.

Men min datter er min største lykke!!

enig

Jeg ville ikke kunne forestille mig et liv unden børn overhoved. Så jeg tror slet ikke jeg ville kunne få et lige så godt liv uden børn. Det ville have været en stor sorg

Anmeld

16. februar 2011

morethanperfect

Den første .. Det er alt jeg vil , det er og være en god mor for min dejlige søn Alt andet kommer i anden række hos mig

Anmeld

16. februar 2011

Bare mig..

Jeg er nok mest til den første..

Børn er det største man kan opleve, og det dyrebareste jeg har, er min datter (og på senere tidspunkt, de andre børn der forhåbentligt kommer).

Jeg kan på ingen måde, forestille mig et liv uden børn, og kunne jeg ikke selv få dem, så adopterede jeg dem!

MEN jeg vil dog også sige, at min datter ikke er ALT - forstå mig ret, jeg har også andre ting i livet, og jeg går meget op i at have mange værdier i livet. Min datter er én og den største, men har også andre ting end hende..

Men som sagt, Min datter betyder SÅ meget for mig, og jeg kunne ikke leve uden hende, - uden børn!

Anmeld

16. februar 2011

Claras mor

tinasmor skriver:

enig

Jeg ville ikke kunne forestille mig et liv unden børn overhoved. Så jeg tror slet ikke jeg ville kunne få et lige så godt liv uden børn. Det ville have været en stor sorg

det er det samme her, min størte drøm og hele min mening med livet harværet at skulle være mor, ar jeg så blev det lidt tidligere end ventet, har bestemt kun været en for del.

selvfølgelig har vi også andre vigtige ting i livet, men barnet(børnene vil altid være det vigtigste og det eneste jeg ikke ville undvære.

Anmeld

16. februar 2011

Claras mor

morethanperfect skriver:

Den første .. Det er alt jeg vil , det er og være en god mor for min dejlige søn Alt andet kommer i anden række hos mig

det samme her. Min datter er alt.

men det betyder ikke at der ikke findes andre gode og vigtige ting i mit liv, der er bare ingen der kan måle sig med min datter og vigtigheden af at være den bedste  mor for hende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.