De unge mødre i aften....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Carina1977

Perl skriver:

ja tørt men det andet kan vokse i maven på dem..

Ja det skal være tørt.....blødt brød må de selvfølgelig ikke få

Men vi har nu prøvet at give vores marsvin tørt brød, og det vil den ikke have. Det kan jeg egentlig også godt forstå

Nej tørfodder, hø, gulerødder, agurk, salat og persille....er et hit her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Fenris

Sallisørøver skriver:

det er da noget værre rod at bo i!!! og så forstår jeg ikke hvorfor Hannah ikke smutter ud i bad med en svamp og fjerner den gulerods farve hun har rullet sig i...

tænkte det samme

Anmeld

16. februar 2011

Lillefe

Ni-ko-li-ne skriver:

pap og papir over alt! hund og kat og ingen støvsugning... madvarer hist og pist... køkken med gamle madrester med masser af sorte fluer der hygger sig... et køkkenbord der er fyldt med gamle madrester og skrald... midt i det hele en stor sort skraldesæk fyldt med skrald...

det ene værelse bruger de til en kat der ikke er renlig = den skider over alt på gulvet!!!!!! og der skal der laves børneværelse!!!

af positive ting kan nævnes at de er klar over at der roder og de vil af med hunden og katten inden baby kommer

ved du hvad jeg tænker.. det er sku da klart hun har mistet to gange når hun har alle de dyr hun passer hun må slet ikke være så meget i kontakt med kanin lort og katte lort osv...!

Anmeld

16. februar 2011

henh01

Aprilmor11 skriver:

Tak

Det er bare synd ..

For det kan da lige så vel være en på 30 som ikke kan klare det lige så godt som en på 18 - 25 ..

Helt sikkert. Og jeg kan kun forestille mig hvordan du oplever det nu efter at man fremstiller DUM deltagerne som ligger langt under "normalen" som DE unge mødre.. Titlen indikerer at deltagerne er som ALLE unge mødre og det er laaaangt fra sandheden. Ydermere skal man huske på at meget er opstillet, som med MortilMogL (kan ikke huske hendes navn) hvor man fremstillede hende som en der røg hendes børn op i hovedet konstant og hele tiden, men i virkeligheden havde hun måske røget 2 cigaretter alt imens filmholdet var on, men for at lokke seere til blev man nødt til at skabe frustrationer og spørgsmål. Det er sørgeligt, men sådan er TV desværre nu om dage - som min farmor ville udtrykke det.

Anmeld

16. februar 2011

henh01

henh01 skriver:

Helt sikkert. Og jeg kan kun forestille mig hvordan du oplever det nu efter at man fremstiller DUM deltagerne som ligger langt under "normalen" som DE unge mødre.. Titlen indikerer at deltagerne er som ALLE unge mødre og det er laaaangt fra sandheden. Ydermere skal man huske på at meget er opstillet, som med MortilMogL (kan ikke huske hendes navn) hvor man fremstillede hende som en der røg hendes børn op i hovedet konstant og hele tiden, men i virkeligheden havde hun måske røget 2 cigaretter alt imens filmholdet var on, men for at lokke seere til blev man nødt til at skabe frustrationer og spørgsmål. Det er sørgeligt, men sådan er TV desværre nu om dage - som min farmor ville udtrykke det.

Fik ikke gjort mig helt klart tror jeg, men det jeg mener er at produktionen bliver nødt til at få folk til at agere som man absolut ikke selv ville, for at fange seere til lige at se det næste gang osv.

Anmeld

16. februar 2011

Aprilmor11

henh01 skriver:

Lige præcis .. Men det er bare synd at det skal være sådan ..

Har været rigtig bange til igår, hvor min sundhedsplejske kom, og hun sagde at hun slet ikke tvivlede på min evne som enlig mor, så hun ville ikke komme mere før jeg havde født, det var der vidst ikke brug for .. Det er bare længe at skal gå i 30 uger og tænke

Anmeld

16. februar 2011

Magsen

linselouise skriver:

hun er 20 han er 28

tænker nu mere over det rod de lever i, det ville jeg slet ikke kunne holde ud, puha! Kan næsten lugte hvordan der lugter hjemme hos dem med alle de dyr i sådan en lejlighed!

heh, sjovt, det var det første min kæreste sagde da han lige kiggede over på skærmen

Anmeld

16. februar 2011

L.J.L

Maggieh skriver:

heh, sjovt, det var det første min kæreste sagde da han lige kiggede over på skærmen

Anmeld

16. februar 2011

henh01

Aprilmor11 skriver:

Lige præcis .. Men det er bare synd at det skal være sådan ..

Har været rigtig bange til igår, hvor min sundhedsplejske kom, og hun sagde at hun slet ikke tvivlede på min evne som enlig mor, så hun ville ikke komme mere før jeg havde født, det var der vidst ikke brug for .. Det er bare længe at skal gå i 30 uger og tænke

En ung mor kan være lige så god som en ældre mor og en enlig kan være ligeså god som en samlevende.

De valg du tager i livet er det bedste for dit barn, da dine vurderinger er en forudsætning for din og barnets kunnen og gøren.

Godt at SP fik dig til at være helt rolig.

Anmeld

16. februar 2011

Aprilmor11

henh01 skriver:

En ung mor kan være lige så god som en ældre mor og en enlig kan være ligeså god som en samlevende.

De valg du tager i livet er det bedste for dit barn, da dine vurderinger er en forudsætning for din og barnets kunnen og gøren.

Godt at SP fik dig til at være helt rolig.

Ja du har helt ret

Dejligt at høre noget andet, og så fra en som ikke kender en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.