De unge mødre i aften....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Vial

Der er meget lidt positivt at berette om, hvad man ser i DUM nu om dage, LouiseNielsen. Desværre.

Jeg har egentlig boycuttet programmet efter sidste uge. Var så rystet. Slog så lige tilfældig forbi de sidste 5 minutter i dag. Der så jeg et par, som var tæt på udviklingshæmmet, som ikke magtede at bo for sig selv. De skulle skamme sig, dem der producerer det program.

Jeg skriver en kort klage til produktionsselskabet og håber, at andre følger op. Programmet er under alt kritik. De optagelser burde udelukkende bruges af kommunerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Vial

MHK skriver:

Jeg har set de første fire afsnit af DUM i denne sæson, efter egentlig at have boycuttet programmet.

Det gør jeg så DEFINITIVT nu! -Specielt én deltager kan simpelthen få mig til at sidde og få ondt i maven og tænke "Stakkels stakkels barn"

Det er min tid alligevel for dyrebar til 

Præcis! Er så rystet.

Anmeld

16. februar 2011

henh01

KaMa skriver:

Der er meget lidt positivt at berette om, hvad man ser i DUM nu om dage, LouiseNielsen. Desværre.

Jeg har egentlig boycuttet programmet efter sidste uge. Var så rystet. Slog så lige tilfældig forbi de sidste 5 minutter i dag. Der så jeg et par, som var tæt på udviklingshæmmet, som ikke magtede at bo for sig selv. De skulle skamme sig, dem der producerer det program.

Jeg skriver en kort klage til produktionsselskabet og håber, at andre følger op. Programmet er under alt kritik. De optagelser burde udelukkende bruges af kommunerne.

Kan kun give dig ret..

Deltagerne bliver mere og mere ukompitente.

Anmeld

16. februar 2011

Aprilmor11

benjamins'mor skriver:

Jeg har lige et spørgsmål ang. noget en af dem i aftenens unge mødre gjorde.

Må man godt fodre sit marsvin eller hamster eller hvad det var med toastbrød?

Jeg ved det ikke

Kan godt give jer ret, men det med at være ung og gravid, er bare noget dårligt for alle .. Der er SÅ mange som stempler alle unge forældre og gravide .. Syns at efter det program er begyndt at køre er det sådan på alle hjemmesider, specielt på facebook .. Og fordi at de måske ikk er klar går det udover os som faktisk er klar .. Og især, hvis du er både ung OG enlig .. Det er til at brække sig over :s

Det er intet negativt over at i skriver det, det må i ikke tro

Syns bare at et er meget ærgeligt at det er sådan ..

Anmeld

16. februar 2011

Aprilmor11

henh01 skriver:

Kan kun give dig ret..

Deltagerne bliver mere og mere ukompitente.

Kan kun sige super godt skrevet

Anmeld

16. februar 2011

Aprilmor11

KaMa skriver:

Ups forkert

Det var dig som skulle have hånden og et, super godt skrevet

Anmeld

16. februar 2011

henh01

Aprilmor11 skriver:

Jeg ved det ikke

Kan godt give jer ret, men det med at være ung og gravid, er bare noget dårligt for alle .. Der er SÅ mange som stempler alle unge forældre og gravide .. Syns at efter det program er begyndt at køre er det sådan på alle hjemmesider, specielt på facebook .. Og fordi at de måske ikk er klar går det udover os som faktisk er klar .. Og især, hvis du er både ung OG enlig .. Det er til at brække sig over :s

Det er intet negativt over at i skriver det, det må i ikke tro

Syns bare at et er meget ærgeligt at det er sådan ..

Folk der dømmer udfra et TV program som DUM er da virkelig tomme på første etage og det skal du bestemt ikke tage dig af.

Der vil altid uanset DUM altid komme kommentarer til unge mødre. Jeg er selv ung mor, fik min datter som 18-årig og dengang var der ikke nær så meget fokus på unge mødre i medierne og alligevel fik jeg kommentarer. Lad være at lade det gå dig på. Folk der dømmer er folk der ikke ved bedre.

Anmeld

16. februar 2011

Lillefe

Carina1977 skriver:

Nå, nu ved jeg ikke om der er forskel på kaniner og marsvin. Men jeg har læst at i hvert fald marsvin, godt må få tørt brød. Vi har marsvin herhjemme, så vi har læst en del om det

ja tørt men det andet kan vokse i maven på dem..

Anmeld

16. februar 2011

Laura.

Ni-ko-li-ne skriver:

pap og papir over alt! hund og kat og ingen støvsugning... madvarer hist og pist... køkken med gamle madrester med masser af sorte fluer der hygger sig... et køkkenbord der er fyldt med gamle madrester og skrald... midt i det hele en stor sort skraldesæk fyldt med skrald...

det ene værelse bruger de til en kat der ikke er renlig = den skider over alt på gulvet!!!!!! og der skal der laves børneværelse!!!

af positive ting kan nævnes at de er klar over at der roder og de vil af med hunden og katten inden baby kommer

Ja, fy for fandet det var ulækkert!! Der var fluer over det hele, selv inde i stuen fløj de over det hele..

Klamt!

Anmeld

16. februar 2011

Aprilmor11

henh01 skriver:

Folk der dømmer udfra et TV program som DUM er da virkelig tomme på første etage og det skal du bestemt ikke tage dig af.

Der vil altid uanset DUM altid komme kommentarer til unge mødre. Jeg er selv ung mor, fik min datter som 18-årig og dengang var der ikke nær så meget fokus på unge mødre i medierne og alligevel fik jeg kommentarer. Lad være at lade det gå dig på. Folk der dømmer er folk der ikke ved bedre.

Tak

Det er bare synd ..

For det kan da lige så vel være en på 30 som ikke kan klare det lige så godt som en på 18 - 25 ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.