Gammel ns'er ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Barbamama

kitty skriver:

Og jeg må lige stemme i med Michella. Her er aldrig muggen stemning, og der er de sødeste mennesker herinde, til at svare på både det gode og det knapt så godt. Og ja, så dukker der nogle gange noget op i postkassen.

Det er den bedste hule på baby.dk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

otlitrom

michella80 skriver:

Ha ha ha hun ser VÆLDIG sød ud! He he...

Hmmm... Jeg tror også Metchen har lusket sig ind fra sidelinjen... he he. Og Ranarupta. Se hvor vi kan!

Der er sørme mange der har lavet snigeren Men skidt, det gør det bare hyggeligt at vi er flere - synes jeg!

Anmeld

16. februar 2011

Barbamama

kitty skriver:

Der er sørme mange der har lavet snigeren Men skidt, det gør det bare hyggeligt at vi er flere - synes jeg!

Ja jeg har heller ikke noget imod det. Så længe den gode stemning bevares så er det fint med mig.

Anmeld

16. februar 2011

otlitrom

michella80 skriver:

Ja jeg har heller ikke noget imod det. Så længe den gode stemning bevares så er det fint med mig.

Den gode stemning og respekten er det vigtigste!! Ellers er her ikke godt at være, og det skal der altså!!

Anmeld

16. februar 2011

<3

michella80 skriver:

Skønt!!! Hvis det er kan du da oprette et lille indlæg hvor du skriver hvem du er og hvor mange børn du har osv. Så kan vi andre også lige præsentere os overfor dig

U got it!

Anmeld

16. februar 2011

Barbamama

kitty skriver:

Den gode stemning og respekten er det vigtigste!! Ellers er her ikke godt at være, og det skal der altså!!

Ja men det er der da heldigvis endnu.

Anmeld

16. februar 2011

Barbamama

Kirle skriver:

U got it!

Anmeld

16. februar 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Det der er så dejligt herinde i denne lille grupper er at der ALDRIG er nogen der siger noget grimt til hinanden herinde. Der er altid nogen der står klar med søde ord, et kram med på vejen eller en sms i dårlige tider. Vi mødes med hinanden irl engang imellem. Hvis man går og har det rigtig skidt sker det nogle gange at der dukker en lille NS-overraskelse op med posten som viser der er nogen herinde der tænker på en. Det er et meget unikt og VARMT fællesskab og jeg kan SLET IKKE undvære det. Vi følger med i hinandens liv på godt og ondt. Vi har været med hinanden igennem fødsler, aborter, dødsfald, bryllupper, skilsmisser, dåb, depressioner, skøre og pinlige episoder og alt det sjove og skøre vi nu finder på. Dejligt dejligt dejligt!

til det!

(selvom jeg også bare er en uoffiecielt sniger der læser med herinde og glæder mig over Jeres gode stemning og omsorg for hinanden, selvom jeg aldrig har sat mine ben - taster? - på NS)

Anmeld

17. februar 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

til det!

(selvom jeg også bare er en uoffiecielt sniger der læser med herinde og glæder mig over Jeres gode stemning og omsorg for hinanden, selvom jeg aldrig har sat mine ben - taster? - på NS)

Og du skal være lige så velkommen!

Anmeld

17. februar 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Og du skal være lige så velkommen!

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.