Gammel ns'er ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.443 visninger
29 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. februar 2011

<3

Hej allesammen.

Jeg talte lige med Tina (Tcp*) om at jeg også kom indefra ns af og at jeg havde set en specifik gruppe herinde med alle jer/os fra ns af. Men eftersom jeg først fandt baby.dk ca. 1/2 år efter alle jer andre så har jeg bare set det som en "lukket" klub for alle dem som kom samtidigt. 

Jeg tror ikke jeg kender til så mange af jer for jeg kom vist til ns ligesom I flyttede eller umiddelbart efter.

Så jeg ville egentlig bare sige "hej" og syntes at det var lidt skægt at der var en specifik gruppe fra ns af Særligt fordi der intet sker derinde og Tina stadig står som den mest aktive LOL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Kirle skriver:

Hej allesammen.

Jeg talte lige med Tina (Tcp*) om at jeg også kom indefra ns af og at jeg havde set en specifik gruppe herinde med alle jer/os fra ns af. Men eftersom jeg først fandt baby.dk ca. 1/2 år efter alle jer andre så har jeg bare set det som en "lukket" klub for alle dem som kom samtidigt. 

Jeg tror ikke jeg kender til så mange af jer for jeg kom vist til ns ligesom I flyttede eller umiddelbart efter.

Så jeg ville egentlig bare sige "hej" og syntes at det var lidt skægt at der var en specifik gruppe fra ns af Særligt fordi der intet sker derinde og Tina stadig står som den mest aktive LOL

ja der sker bare ikke en pind på NS... jeg kigger af og til... har slettet mit profil billede og jeg står stadig som en af de fem mest aktive! det siger ski en del...

velkommen til

Anmeld

16. februar 2011

<3

Ni-ko-li-ne skriver:

ja der sker bare ikke en pind på NS... jeg kigger af og til... har slettet mit profil billede og jeg står stadig som en af de fem mest aktive! det siger ski en del...

velkommen til

Haha ja det skal nok passe! Der sker i-n-t-e-t! Det første lange stykke tid så tænkte jeg at der ligegodtvarsatans som de mest aktive bare aldrig var der når jeg var online men efter et stykke tid hvor de ikke engang rykkede rundt så faldt 10øren

Og tak!

Anmeld

16. februar 2011

Barbamama

He he jamen velkommen da! Og nej det er ikke en lukket klub. Der er ligefrem kommet nogle til som ALDRIG har været på Navlestrengen. OMG

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

VELKOMMEN HJEM

Hihi

Anmeld

16. februar 2011

<3

michella80 skriver:

He he jamen velkommen da! Og nej det er ikke en lukket klub. Der er ligefrem kommet nogle til som ALDRIG har været på Navlestrengen. OMG

Tak tak så Jamen så lyder det da som en god klub

Anmeld

16. februar 2011

<3

TbCp skriver:

VELKOMMEN HJEM

Hihi

LOL takker ærbødigst

Anmeld

16. februar 2011

Barbamama

Kirle skriver:

Tak tak så Jamen så lyder det da som en god klub

Det er det VIRKELIG også!

Anmeld

16. februar 2011

<3

michella80 skriver:

Det er det VIRKELIG også!

Herligt! Jamen hvad sker der så som gør det så fint? (udover søde mennesker self.)

Anmeld

16. februar 2011

Barbamama

Kirle skriver:

Herligt! Jamen hvad sker der så som gør det så fint? (udover søde mennesker self.)

Det der er så dejligt herinde i denne lille grupper er at der ALDRIG er nogen der siger noget grimt til hinanden herinde. Der er altid nogen der står klar med søde ord, et kram med på vejen eller en sms i dårlige tider. Vi mødes med hinanden irl engang imellem. Hvis man går og har det rigtig skidt sker det nogle gange at der dukker en lille NS-overraskelse op med posten som viser der er nogen herinde der tænker på en. Det er et meget unikt og VARMT fællesskab og jeg kan SLET IKKE undvære det. Vi følger med i hinandens liv på godt og ondt. Vi har været med hinanden igennem fødsler, aborter, dødsfald, bryllupper, skilsmisser, dåb, depressioner, skøre og pinlige episoder og alt det sjove og skøre vi nu finder på. Dejligt dejligt dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.