Influenza i det lille hjem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Barbamama

Milka skriver:

god bedring, med håb om at det snart bliver forår og sommer så vi kan blive fri for al den lortesygdom!

her er pigerne vilde med det flydende panodil og siger altid MER MER MER når de ser flasken i køleskabet 

Ha ha ha fedt! Ja så er der ikke noget problem der! He he...  Og ja kom så forår!!! Men hvad, så bliver JEG bare forkølet. Ha ha... Det plejer jeg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

ja det er synd! Nikoline bliver bange for bleskift efter temperaturmåling:0(

Ja vi har også sådan en til øret! Så siger jeg til Carla: Må mor dytte dig i øret? Og det må jeg gerne. Det syntes hun er meget sjovt!

Anmeld

16. februar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Vi har forøvrigt aftalt herhjemme at nu er der ikke mere sygdom hos os i 2011!!!
Det aftalte vi godt nok også inden skoldkopperne.... Men nu mener vi det altså!

Ja ej I har godt nok også været uheldige på det punkt! For filan da. Hvordan går det med hende??

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

michella80 skriver:

Ja ej I har godt nok også været uheldige på det punkt! For filan da. Hvordan går det med hende??

Hun har rigtig mange skoldkopper nu og synes der bliver ved at komme flere... og så klør hun!!!!

Men nu har hun fået noget creme/spray på som jeg fik anbefalet og det ser ud til at hjælpe!

Ingen feber!!!

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ja vi har også sådan en til øret! Så siger jeg til Carla: Må mor dytte dig i øret? Og det må jeg gerne. Det syntes hun er meget sjovt!

jeg synes bare de er så dyre hvis de skal være nøjagtige nok... men det kan godt ske vi anskaffer os sådan et... hvad hedder jeres?

Anmeld

16. februar 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg synes bare de er så dyre hvis de skal være nøjagtige nok... men det kan godt ske vi anskaffer os sådan et... hvad hedder jeres?

Du skal ikke købe sådan et som vores. He he.. Det er ikke særlig godt. Jeg har kunne MÆRKE at hun havde feber og den viste 37,2 så vi kan heller ikke regne helt med det. Jeg tror man bliver nødt til at købe et dyrt et!

Anmeld

16. februar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Hun har rigtig mange skoldkopper nu og synes der bliver ved at komme flere... og så klør hun!!!!

Men nu har hun fået noget creme/spray på som jeg fik anbefalet og det ser ud til at hjælpe!

Ingen feber!!!

Åh det er bare så synd med sådan noget kløværk! Men godt med den der spray! Og når feberen er væk er det da et godt skridt i den rigtige retning!

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

michella80 skriver:

Åh det er bare så synd med sådan noget kløværk! Men godt med den der spray! Og når feberen er væk er det da et godt skridt i den rigtige retning!

Der har slet ikke været feber! Så jeg håber bare at den helt holder sig væk!

Anmeld

16. februar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Der har slet ikke været feber! Så jeg håber bare at den helt holder sig væk!

Nå okay! Dejligt! Ja den skal da bare blive LANGT væk!

Anmeld

17. februar 2011

Ida.

Øv stakkels lille Carla

Mine piger ELSKER altså flydende panodil - den anden er altid misundelig, når den ene får...og har lidt svært ved at forstå, at man altså ikke kan få panodil bare fordi ens søster er syg!

God bedring med Carla-musen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.