Influenza i det lille hjem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
24 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Barbamama

Åh.... Carla havde feber natten til tirsdag. Casper blev hjemme med hende. Hun havde ikke feber om morgenen men var pylret og ville ikke spise hele dagen. Natten til i dag havde hun høj feber igennem hele natten igen og lå og peb. Jeg var inde ved hende MANGE gange, så i dag har jeg så været hjemme hos hende. Vi var så et smut forbi lægen og damen har influenza og væske i ørerne. Så det er i gang med salt-dråberne og panodilen. DEN FORFÆRDELIGE panodil. Jeg fatter ikke de har lavet den så tyktflydende!!! Vi plejer at bruge Pinex, men det findes så åbenbart ikke på landet. He he.... Nu håber jeg bare hun kan sove for hendes hoste og snotnæse i nat. Og blive fri for feber!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

TbCp

I har da godt nok også været noget ramt af den ene og den anden slags sygdom hjemme hos jer over vinteren...

Vi kan slet ikke få Liva til at tage det flydende panodil så hun får stikpiller i stedet for.

God bedring med tøsen

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Åh.... Carla havde feber natten til tirsdag. Casper blev hjemme med hende. Hun havde ikke feber om morgenen men var pylret og ville ikke spise hele dagen. Natten til i dag havde hun høj feber igennem hele natten igen og lå og peb. Jeg var inde ved hende MANGE gange, så i dag har jeg så været hjemme hos hende. Vi var så et smut forbi lægen og damen har influenza og væske i ørerne. Så det er i gang med salt-dråberne og panodilen. DEN FORFÆRDELIGE panodil. Jeg fatter ikke de har lavet den så tyktflydende!!! Vi plejer at bruge Pinex, men det findes så åbenbart ikke på landet. He he.... Nu håber jeg bare hun kan sove for hendes hoste og snotnæse i nat. Og blive fri for feber!!!!

ja, jeg er så mor til et barn der gerne vil have panodil...

"pandediler" siger hun og stikker baby born´s sutteflaske op til min mund, eller til sin egen...

men jo, det har en sær konsistens og det er også først her efter Nikoline er blevet 2 år at hun gerne vil have det...

men ellers er der supporitoirer/stikpiller

god bedring!

Anmeld

16. februar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

I har da godt nok også været noget ramt af den ene og den anden slags sygdom hjemme hos jer over vinteren...

Vi kan slet ikke få Liva til at tage det flydende panodil så hun får stikpiller i stedet for.

God bedring med tøsen

Ja jeg synes også det er rigeligt nu! Hun har næsten lige haft omgangs-syge! Men de er syge på skift i dagplejen. De har fået det efter hinanden alt det her!

Anmeld

16. februar 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, jeg er så mor til et barn der gerne vil have panodil...

"pandediler" siger hun og stikker baby born´s sutteflaske op til min mund, eller til sin egen...

men jo, det har en sær konsistens og det er også først her efter Nikoline er blevet 2 år at hun gerne vil have det...

men ellers er der supporitoirer/stikpiller

god bedring!

Ja de "kære" stikpiler. Sidst hun fik dem blev hun øm bagi og det var så synd og hun var bange for bleskift længe efter. Så vil jeg hellere prøve at få det andet i hende. Men ja det er noget underligt noget.

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

michella80 skriver:

Ja jeg synes også det er rigeligt nu! Hun har næsten lige haft omgangs-syge! Men de er syge på skift i dagplejen. De har fået det efter hinanden alt det her!

Ja sådan er det jo desværre

Anmeld

16. februar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Ja sådan er det jo desværre

ja.... Der er ikke så meget at gøre ved det!

Anmeld

16. februar 2011

Milka

god bedring, med håb om at det snart bliver forår og sommer så vi kan blive fri for al den lortesygdom!

her er pigerne vilde med det flydende panodil og siger altid MER MER MER når de ser flasken i køleskabet 

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ja de "kære" stikpiler. Sidst hun fik dem blev hun øm bagi og det var så synd og hun var bange for bleskift længe efter. Så vil jeg hellere prøve at få det andet i hende. Men ja det er noget underligt noget.

ja det er synd! Nikoline bliver bange for bleskift efter temperaturmåling:0(

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

michella80 skriver:

ja.... Der er ikke så meget at gøre ved det!

Vi har forøvrigt aftalt herhjemme at nu er der ikke mere sygdom hos os i 2011!!!
Det aftalte vi godt nok også inden skoldkopperne.... Men nu mener vi det altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.