47 dage over tid og stadig ingen mens? s;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.152 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Karina1

Ja, nu er jeg så gået 47 dage over tid og har stadig ingen tegn på, at min mens skal komme  Fik svar på blodprøver i mandags og alt så ud til, at være "fint", som lægen sagde, jeg er så ikke gravid   Hun mente det var psykisk, fordi vi forsøger, at få et barn, at jeg tænker for meget på det og det skal også nok passe, men forstå så ikke hvorfor min mens ikke kommer, når nu jeg har fået svar på jeg ikke er gravid??  Håber bare min mens snart kommer, så min cyklus kan blive normal, så der er chance for, der snart er en bette bebs i min mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

afrobabies

Karina1 skriver:

Ja, nu er jeg så gået 47 dage over tid og har stadig ingen tegn på, at min mens skal komme  Fik svar på blodprøver i mandags og alt så ud til, at være "fint", som lægen sagde, jeg er så ikke gravid   Hun mente det var psykisk, fordi vi forsøger, at få et barn, at jeg tænker for meget på det og det skal også nok passe, men forstå så ikke hvorfor min mens ikke kommer, når nu jeg har fået svar på jeg ikke er gravid??  Håber bare min mens snart kommer, så min cyklus kan blive normal, så der er chance for, der snart er en bette bebs i min mave

Jeg har prøvet at gå 53 dage over tid, så det er ikke umuligt, men ja, jeg tror helt klart at det kan være psykisk

Anmeld

16. februar 2011

Karina1

Ja, det tror jeg helt sikkert også det kan, for vi snakker jo meget om det med, at vi forsøger, at lave et barn..
Men nu vil jeg bare gerne, at jeg får min mens 

Anmeld

16. februar 2011

Maja88

er du stoppet på pillen for nyligt?????????????

Anmeld

16. februar 2011

Karina1

Jeg stoppede på pillen juni 2010, så det er jo ved at være et stykke tid siden

Anmeld

16. februar 2011

Chelle92

Karina1 skriver:

Heej Karina.

Jeg kan fortælle dig at jeg har prøvet det samme og det er psykisk. Jeg har nemlig også gået og rigtig gerne ville være gravid og da jeg stoppede med at tænke på det skete der det at jeg blev gravid og er 18+6

Men håber da snart at du tester positiv

Knuz fra Chelle

Anmeld

16. februar 2011

Karina1

Tak for svarene

Vi håber også snart jeg kan teste positiv Jeg forsøger, at foretage mig en masse ting, som gør jeg ikke går og tænker på det hele tiden, er f.eks. begyndt at træne igen og lave nogle flere aftaler med familien og veninderne, så jeg får tankerne lidt væk, det er mest om aftenen jeg sidder og tænker på det nu 

Anmeld

16. februar 2011

Filippa & Liva

Her gik der hele 4 måneder uden mens!! Og i dag er jeg gravid..  men kender alt til det med frustrationer over vores kroppe.

Anmeld

16. februar 2011

Karina1

Det er dejligt at høre der er andre der har det på samme måde, så jeg kan høre, at der er mulighed for der ikke er noget galt med min krop

Anmeld

17. februar 2011

Karina1

BigBabyWish skriver:

Her gik der hele 4 måneder uden mens!! Og i dag er jeg gravid..  men kender alt til det med frustrationer over vores kroppe.

Blev du gravid, mens du stadig gik og ventede på din mens?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.