Børn og hukommelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Chamomile

Vi bliver til tider også meget overrasket over, hvad Celina kan huske af ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

isimaven

Julius snart 4 år snakker stadig om den tid han gik i dagpleje og kan huske navnene på børnene der gik der sammen med ham, dog var det vildeste her i juleferien hvor vi var på besøg hos noget famile og deres datter har arvet en del tøj efter Julius, der fik han øje på en fleecetrøje han havde da han var knapt et år og da sagde han "kan du huske da jeg var lille bitte og havde den trøje" what!!! Det synes jeg alligevel var vildt at kunne huske den (han har slet ikke set den i mellemtiden)Så det med den gode hukommelse overrasker også mig, især fordi min store datter aldrig har snakket om "gamle dage" på samme mådeHilsen Rakel

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

idamaria83 skriver:

Synes også det sætter tingene i perspektiv - de er oppe i en alder, hvor de begynder at skabe minder, som de måske vil huske resten af deres liv - og så går det op for en, at det er deres barndom, man er ved at skabe...at en eller anden dag, vil de måske sidde og fortælle, at de kan huske dette og hint fra deres barndom...og hvilke følelser, det har skabt hos dem....

Ja det har du da helt ret i, sådan havde jeg slet ikke tænkt på det.

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

isimaven skriver:

Julius snart 4 år snakker stadig om den tid han gik i dagpleje og kan huske navnene på børnene der gik der sammen med ham, dog var det vildeste her i juleferien hvor vi var på besøg hos noget famile og deres datter har arvet en del tøj efter Julius, der fik han øje på en fleecetrøje han havde da han var knapt et år og da sagde han "kan du huske da jeg var lille bitte og havde den trøje" what!!! Det synes jeg alligevel var vildt at kunne huske den (han har slet ikke set den i mellemtiden)Så det med den gode hukommelse overrasker også mig, især fordi min store datter aldrig har snakket om "gamle dage" på samme mådeHilsen Rakel

Vildt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.