Tusind tak for Jeres svar!
Jeg mener selv, jeg er en dygtig og effektiv medarbejder med en god arbejdsmoral.
Jeg har brugt de sidste år på seriøst af effektivisere systemer og arbejdsgange og det har været en stor succes. Det er lykkedes rigtig godt og jeg har virkelig kunnet høste frugten af mit store arbejde med det det sidste halve års tid. Jeg har talt med min kollega om, at jeg måske godt kunne tage flere opgaver ind i perioder etc.
Men pludselig synes jeg bare, der kommer til at være rigtig meget overskudstid!
Der er mange af de ting, jeg laver, som en vikar ikke skal lave. Det er ikke ting der står i min egentlige stillingsbeskrivelse - det er ting, jeg gør, fordi jeg har stor erfaring i virksomheden og fordi jeg ikke kan lade være. Vikaren skal vedligeholde mine opgaver - ikke udvikle etc. som jeg også gør.
Jeg er på ingen måde sur på vikaren - tvært imod. Jeg er glad for, at der kommer en kompetent og dygtig dame! Jeg har selv været med til at vælge hende.
Mit problem er, at jeg er så bange for, at folk vil tænke om mig, at jeg ikke har lavet nok etc.
Puh ha - jeg har haft det skidt siden i går. Mit arbejde betyder meget for mig, og jeg vl bare gerne have, at alting er ok mens jeg er væk 
Anmeld