Kløe/skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

TbCp

JulieE skriver:

Den kan jeg også klart anbefale! Har brugt den til begge mine da de havde... og de var hårdt ramt. Over 500 skoldkopper

Men den både køler og lindrer kløen!

Dejligt at høre det virker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

<3

TbCp skriver:

Ja... vi er så fantastisk glade for al den sygdom herhjemme

Mand og datter har ligget på skift siden slutningen af november..

Ja sådan er det nogle gange. Herhjemme havde vi det sådan de sidste to år men lige i år har der intet være eller en blærebetændelse og to dage med feber. Det er til at have med at gøre, men nu må vi - vinteren er lang endnu

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

Kirle skriver:

Ja sådan er det nogle gange. Herhjemme havde vi det sådan de sidste to år men lige i år har der intet være eller en blærebetændelse og to dage med feber. Det er til at have med at gøre, men nu må vi - vinteren er lang endnu

Vi har aftalt at vi ikke skal have mere sygdom i 2011!!!

Anmeld

16. februar 2011

<3

TbCp skriver:

Vi har aftalt at vi ikke skal have mere sygdom i 2011!!!

Det er også en god plan!!! for at den holder Synes nu at vi fortjener en nem vinter ovenpå de to slemme. Sidste forår kulminerede det med 2xlungebetændelse og en mellemøresbetændelse og en indlæggelse... Det behøver jeg aldrig igen!

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

Kirle skriver:

Det er også en god plan!!! for at den holder Synes nu at vi fortjener en nem vinter ovenpå de to slemme. Sidste forår kulminerede det med 2xlungebetændelse og en mellemøresbetændelse og en indlæggelse... Det behøver jeg aldrig igen!

Føj nej for pokker da!!!

Lad os skåle på et 2011 uden sygdom

Anmeld

16. februar 2011

<3

TbCp skriver:

Føj nej for pokker da!!!

Lad os skåle på et 2011 uden sygdom

Uh fancy gif!
Men jeg er helt enig!!!

Btw total udenfor emnet - ved du godt at du stadig står som den mest besøgende på ns? Jeg kom på ns efter alle jer andre så har ikke været med på den specifikke ns-forum men det har bare altid undret mig helt vildt!

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

Kirle skriver:

Uh fancy gif!
Men jeg er helt enig!!!

Btw total udenfor emnet - ved du godt at du stadig står som den mest besøgende på ns? Jeg kom på ns efter alle jer andre så har ikke været med på den specifikke ns-forum men det har bare altid undret mig helt vildt!

Ja jeg har godt set det.... men siden er jo også bare gået helt i stå! Det er virkelig længe siden jeg har været derinde, så tror bare ikke rigtig de opdaterer noget der mere.

Vidste slet ikke at du havde været derinde også.

Anmeld

16. februar 2011

<3

TbCp skriver:

Ja jeg har godt set det.... men siden er jo også bare gået helt i stå! Det er virkelig længe siden jeg har været derinde, så tror bare ikke rigtig de opdaterer noget der mere.

Vidste slet ikke at du havde været derinde også.

Nej men kom vist til sådan lige omkring eller lige efter I alle kom herind i stedet for. Da jeg startede med at chatte, appellerede ns lille forum mig Da jeg så kom herind så så jeg I andre ns'ere havde jeres eget ns-forum herinde

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

Kirle skriver:

Nej men kom vist til sådan lige omkring eller lige efter I alle kom herind i stedet for. Da jeg startede med at chatte, appellerede ns lille forum mig Da jeg så kom herind så så jeg I andre ns'ere havde jeres eget ns-forum herinde

Men du hoppede så bare aldrig derover... i "vores" lille forum Det skulle du da have gjort

Navlestreng var nu også et fint sted, da det kørte

Anmeld

16. februar 2011

<3

TbCp skriver:

Men du hoppede så bare aldrig derover... i "vores" lille forum Det skulle du da have gjort

Navlestreng var nu også et fint sted, da det kørte

Jamen opdagede det først et halvt år efter eller lignende, så er det lidt passé

Og jo det var et fint sted, men kørte desværre helt skørt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.