Kløe/skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.999 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

TbCp

Nu er jeg ikke i tvivl om at det er skoldkopper Liva har fået. Der kommer flere og flere og de KLØR!

Hvad hedder det man kan få på apoteket til det og kan det fåes i håndkøb?

Hun har rigtig mange skoldkopper ved numsen og tissekonen, må man også putte det på der? Og hvad med oppe i hovedebunden???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

<3

Jeg har endnu ikke fået det afprøvet men har ladet mig fortælle at bagepulver i vand er det bedste mod skoldkoppekløen Det skulle også være det billigeste.

God bedring med Liva og husk at få lægen til at skrive skoldkopper på hendes liste over børnesygdomme

Anmeld

16. februar 2011

Christina.78

Jeg blev anbefalet derma zinkliniment..har virket upåklageligt og nem at håndtere..det er en spary der sprøjtes på..cecilies skoldkopper gik hurtigt væk og de kløede ikke..

http://www.apotekernes.dk/default.asp?Action=Details&Item=479

Fås i håndkøb

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Enten Zink liniment, ellers den zink spray A-derma har... Begge fås på apoteket

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

Kirle skriver:

Jeg har endnu ikke fået det afprøvet men har ladet mig fortælle at bagepulver i vand er det bedste mod skoldkoppekløen Det skulle også være det billigeste.

God bedring med Liva og husk at få lægen til at skrive skoldkopper på hendes liste over børnesygdomme

Vi troede hun havde det i juli 2009... så der havde vi kontakt med lægen omkring det...

Men dengang var det kun en 10 stk. denne gang er der kommet mange men de ligner dem fra tidligere.

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

Christina.78 skriver:

Jeg blev anbefalet derma zinkliniment..har virket upåklageligt og nem at håndtere..det er en spary der sprøjtes på..cecilies skoldkopper gik hurtigt væk og de kløede ikke..

http://www.apotekernes.dk/default.asp?Action=Details&Item=479

Fås i håndkøb

Super!

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

Enten Zink liniment, ellers den zink spray A-derma har... Begge fås på apoteket

der må vi op...

Anmeld

16. februar 2011

<3

TbCp skriver:

Vi troede hun havde det i juli 2009... så der havde vi kontakt med lægen omkring det...

Men dengang var det kun en 10 stk. denne gang er der kommet mange men de ligner dem fra tidligere.

Uh sådan en omgang Ja skoldkoppevira er "sjovt"

Anmeld

16. februar 2011

JulieE

TbCp skriver:

Super!

Den kan jeg også klart anbefale! Har brugt den til begge mine da de havde... og de var hårdt ramt. Over 500 skoldkopper

Men den både køler og lindrer kløen!

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

Kirle skriver:

Uh sådan en omgang Ja skoldkoppevira er "sjovt"

Ja... vi er så fantastisk glade for al den sygdom herhjemme

Mand og datter har ligget på skift siden slutningen af november..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.