Såååå træt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Tystys14

Kan desværre kun give  til. Jeg kunne også sove hele døgnet hvis jeg fik lov. Tror det hører til det at være sidst i graviditeten, kroppen vil have lov at lade på til den forstående fødsel, læste en artikkel hvor der stod, "SOV kære gravide" så mon ikke der er noget om det.  Er bare ikke selv så god til selv at lægge mig, før man er så træt så det hele sejler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Den lykkelige

Cho skriver:

Kan desværre kun give  til. Jeg kunne også sove hele døgnet hvis jeg fik lov. Tror det hører til det at være sidst i graviditeten, kroppen vil have lov at lade på til den forstående fødsel, læste en artikkel hvor der stod, "SOV kære gravide" så mon ikke der er noget om det.  Er bare ikke selv så god til selv at lægge mig, før man er så træt så det hele sejler.

Ja så er der nok noget om det..  Men har det så dårligt ved at lægge mig, for jeg tænker bare "arh det kan ikke være rigtigt jeg allerede er træt nu"!

Anmeld

16. februar 2011

Den lykkelige

Giiii noget til mig,...

Jeg sover så dårligt og har så svæt ved at falde i søvn

Ville jeg virkelig gerne..  men bliver nok lidt svært

Anmeld

16. februar 2011

Den lykkelige

oerbaek skriver:

det kunne jeg også godt gøre men jeg har mine 2 store drenge hjemme i denne uge, de har ferie fra børnehave, så det er desværre ikke muligt at ligge mig lige nu...

Nej det går ikke så  Men så har du da også tryk på  Jeg ligger bare her på sofaen med hunden og beklager mig..  I må have en god ferie

Anmeld

16. februar 2011

Den lykkelige

Jeg har haft det på samme måde den sidst uges tid, ellers har jeg bare haft super med energi.. Men nu kan jeg sove hele dagen. Går i seng ca 22-22.30, og så er jeg bare vågen kl 5.15 når min kæreste står op. Men så kan jeg så sove igen kl 10, og resten af dagen hvis det var hihi.

Føler bare man render rundt i en lille tåge..

Ja sådan føler jeg også.. 
Også den tålmodighed.. kom nu ud!!! du må da være meget utålmodig!!!

Anmeld

16. februar 2011

Mka

milopilo skriver:

Ja sådan føler jeg også.. 
Også den tålmodighed.. kom nu ud!!! du må da være meget utålmodig!!!

Ja man føler heller ikke at man bare kan blive i sengen hele dagen  og man gider dårlig nok at gøre det mindste ud af sig selv hihi..

Ja jeg er ved at være utålmodig nu, var ved JM igår, har stadig en livmoderhals på 2 cm men blød, og er en cm åben. Så håber da snart der sker bare lidt..

Anmeld

16. februar 2011

Den lykkelige

Mka skriver:

Ja man føler heller ikke at man bare kan blive i sengen hele dagen  og man gider dårlig nok at gøre det mindste ud af sig selv hihi..

Ja jeg er ved at være utålmodig nu, var ved JM igår, har stadig en livmoderhals på 2 cm men blød, og er en cm åben. Så håber da snart der sker bare lidt..

Nej det ikke meget man orker.. Jeg krydser så meget fingre for der snart sker noget for dig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.