Såååå træt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.620 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Den lykkelige

Hej de damer  

Jeg er idag 38+2 henne.. Og jeg er bare SÅ træt!!! Er der andre der også har prøvet det sidst i graviditeten? Man høre jo mest om at man er i starten.. Det eneste jeg har lavet idag er at stå op kl 8, gå i bad, været til jordemoder som ligger 10 min væk i bil, også hjem igen, og jeg kunne seriøst lægge mig ned og sove..
Jeg går i seng allerede kl ca 22 og sover til kl 8-9 stykker.. Men vile sagtens kunne tage en lur nu.. Andre der har det sådan også??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

AnneBJ

milopilo skriver:

Hej de damer  

Jeg er idag 38+2 henne.. Og jeg er bare SÅ træt!!! Er der andre der også har prøvet det sidst i graviditeten? Man høre jo mest om at man er i starten.. Det eneste jeg har lavet idag er at stå op kl 8, gå i bad, været til jordemoder som ligger 10 min væk i bil, også hjem igen, og jeg kunne seriøst lægge mig ned og sove..
Jeg går i seng allerede kl ca 22 og sover til kl 8-9 stykker.. Men vile sagtens kunne tage en lur nu.. Andre der har det sådan også??

Sådan har jeg det!

Men jeg er også småvågen mange gange i løbet af natten, når jeg skal vende mig, når kæresten vender sig, når babyen møffer godt rundt, når jeg skal tisse, er tørstig og/eller sulten

Dog kan jeg ikke sove om natten hvis jeg sover til middag, så det forsøger jeg at undgå, men "hviler" mig til en god film eller lignende i stedet for. (siddende! For ellers sover jeg efter det første kvarter!)

Anmeld

16. februar 2011

Gaia

da jeg var højgravid kunne jeg sove 24/7 og lige en lur oveni. Tror det er meget normalt. det belaster jo kroppen at være gravid, så lidt træt må man nok regne med at blive. God fornøjelse med den sidste del af graviditeten og pøj pøj med fødslen.

Anmeld

16. februar 2011

oerbaek

Puha jeg har det på samme måde lige for tiden, men jeg kan så slet ikke finde ro til at sove om natten da jeg ikke kan ligge ordentligt, så jeg snupper lige en lur om dagen... men ja jeg føler ikke jeg kan lave særlig meget uden at blive fuldstændig træt af det

Anmeld

16. februar 2011

Den lykkelige

AnneBJ skriver:

Sådan har jeg det!

Men jeg er også småvågen mange gange i løbet af natten, når jeg skal vende mig, når kæresten vender sig, når babyen møffer godt rundt, når jeg skal tisse, er tørstig og/eller sulten

Dog kan jeg ikke sove om natten hvis jeg sover til middag, så det forsøger jeg at undgå, men "hviler" mig til en god film eller lignende i stedet for. (siddende! For ellers sover jeg efter det første kvarter!)

Dejligt jeg ikke er den eneste..

Ja man er nok også træt om dagen fordi man sover så dårlig om natten.. jeg vågner også tusind gange pga jeg skal op og tisse.. vi har værelse på 1. sal, og ska igennem hele første salen og igennem hele stueetagen for at komme på toilettet.. så man er jo helt vågen når man igen kommer op..
Og det gør så ondt at vende sig, så der vågner jeg også.. og når hun sparker og ja hele tiden.. Men kender godt det med at sove midt på dagen også slet ikke kunne sove om aftenen.. Hmm det er ikke let..

Anmeld

16. februar 2011

Den lykkelige

Gaia skriver:

da jeg var højgravid kunne jeg sove 24/7 og lige en lur oveni. Tror det er meget normalt. det belaster jo kroppen at være gravid, så lidt træt må man nok regne med at blive. God fornøjelse med den sidste del af graviditeten og pøj pøj med fødslen.

Nå så lyder det jo meget normalt..
Mange tak.. håber fødslen går godt og det er SNART!!!

Anmeld

16. februar 2011

Den lykkelige

oerbaek skriver:

Puha jeg har det på samme måde lige for tiden, men jeg kan så slet ikke finde ro til at sove om natten da jeg ikke kan ligge ordentligt, så jeg snupper lige en lur om dagen... men ja jeg føler ikke jeg kan lave særlig meget uden at blive fuldstændig træt af det

Lyder som mig..  overvejer også liiiiige at lægge mig nu

Anmeld

16. februar 2011

oerbaek

milopilo skriver:

Lyder som mig..  overvejer også liiiiige at lægge mig nu

det kunne jeg også godt gøre men jeg har mine 2 store drenge hjemme i denne uge, de har ferie fra børnehave, så det er desværre ikke muligt at ligge mig lige nu...

Anmeld

16. februar 2011

Mka

Jeg har haft det på samme måde den sidst uges tid, ellers har jeg bare haft super med energi.. Men nu kan jeg sove hele dagen. Går i seng ca 22-22.30, og så er jeg bare vågen kl 5.15 når min kæreste står op. Men så kan jeg så sove igen kl 10, og resten af dagen hvis det var hihi.

Føler bare man render rundt i en lille tåge..

Anmeld

16. februar 2011

Sabina92

Giiii noget til mig,...

Jeg sover så dårligt og har så svæt ved at falde i søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.