Hair exstensions

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Sophia'smor

Sabina92 skriver:

hvordan kan de lave det så sygt billigt, her ovre i jylland koster det 2500-5000 hos en frisør

Hehe ja godt spørgsmål.

De super dygtige . Ja det helt sindsygt ! heheh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

qp

Sabina92 skriver:

hvordan kan de lave det så sygt billigt, her ovre i jylland koster det 2500-5000 hos en frisør

Mange i Kbh og få i jylland... konkurrence du ved

Anmeld

17. februar 2011

qp

Sabina92 skriver:

Mange i Kbh og få i jylland... konkurrence du ved

Anmeld

17. februar 2011

Darling<3

LeaSchmidt skriver:

Afroshop inde på istergade, vis du skal ha det syet på koster det 1000 og klips 600 vis de skal sye dem på for dig, de super dygtige

Tror helt bestemt at jeg har været derinde og få lavet hår en enkelt gang, og det ville jeg aldrig anbefale!!! Fik det syet på, og fik udslæt og knopper af deres billige hestehår...

Anmeld

17. februar 2011

Darling<3

Sabina92 skriver:

hehe mega doven, ej er højgravid så der er ikke meget energi at gøre med, til den tid har jeg sikkert født men alligevel, Randers er lettest for mig

Hehe, syns også bare at du skal tage til Randers, det er da klart det nemmeste

Hvornår er du sat til at skulle føde??

Anmeld

17. februar 2011

Darling<3

LeaSchmidt skriver:

Nej lad hver med at tag melissa fra de unge mødre. !!

Hvorfor skal vi ikke tage Melissa fra de unge mødre??

Anmeld

17. februar 2011

LilleMor10

Honnie's Wife:) skriver:

Tror helt bestemt at jeg har været derinde og få lavet hår en enkelt gang, og det ville jeg aldrig anbefale!!! Fik det syet på, og fik udslæt og knopper af deres billige hestehår...

alle dem jeg kender det har fået lavet det der har taget det ud inden for en uge enten pga allergi eller fordi håret begyndte at falde af  det kan ikke anbefales !

Anmeld

17. februar 2011

Sophia'smor

Hvorfor skal vi ikke tage Melissa fra de unge mødre??

hun er ikk dygtig

Anmeld

17. februar 2011

Sophia'smor

mit holdte i lang tid, uden problemer

Anmeld

17. februar 2011

Darling<3

LilleMor10 skriver:

alle dem jeg kender det har fået lavet det der har taget det ud inden for en uge enten pga allergi eller fordi håret begyndte at falde af  det kan ikke anbefales !

Jeg måtte vække min mand kl lort om natten, det gjorde bare så ondt, så han måtte få det ud Det er det værste hår ever.. Også den måde de kører det på, havde 900 kr i min pung, og hun ville have 1200 for det, men ville godt gå ned i 900, så de er sku noget desperate derinde:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.