Hair exstensions

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Sabina92

Honnie's Wife:) skriver:

Kan hun sagtens ville du have 50 cm??

tror det skal være 40-45 cm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

as84

LilleMor10 skriver:

hvor langt havde du tænkt dig ? og hvilken farve ?

jeg har hår til skuldrene og de behøver nødvendigvis ikke være længere. men med mere fylde...

tror man kalder det mellem eller mørke blond

Anmeld

17. februar 2011

Darling<3

Sabina92 skriver:

tror det skal være 40-45 cm

Okay, jeg skriver lige til hende Men du ville bare tage til Randers, ikke?? Ikke det her med KBH?

Anmeld

17. februar 2011

Sabina92

Okay, jeg skriver lige til hende Men du ville bare tage til Randers, ikke?? Ikke det her med KBH?

Randers

Orker ikke at rejse derover

Anmeld

17. februar 2011

LilleMor10

as84 skriver:

jeg har hår til skuldrene og de behøver nødvendigvis ikke være længere. men med mere fylde...

tror man kalder det mellem eller mørke blond

det kortetste jeg kan lave er 40 cm, men hvis du syntes det er for langt kan jeg evt bare klippe det til prisen er ca 1100 ,- da jeg ikke er færdig uddannet frisør endnu . men hvis jeg kan få din mail så kan jeg sende dig farvekort med priser ?

Anmeld

17. februar 2011

Sophia'smor

Shibby skriver:

Melissa fra de unge mødre bruger en der hedder V.I.P på facebook. Prøv der Jeg kender dog ikke prisen

Nej lad hver med at tag melissa fra de unge mødre. !!

Anmeld

17. februar 2011

Darling<3

Sabina92 skriver:

Randers

Orker ikke at rejse derover

Argh, er du doven?? Haha.. Men jeg ved ikke om jeg tager med dig, bor jo selv i København

Anmeld

17. februar 2011

Sophia'smor

as84 skriver:

nogen der ved hvor man kan få lavet hair exstension som er til at betale?

er så træt af mit hår

Afroshop inde på istergade, vis du skal ha det syet på koster det 1000 og klips 600 vis de skal sye dem på for dig, de super dygtige

Anmeld

17. februar 2011

Sabina92

Argh, er du doven?? Haha.. Men jeg ved ikke om jeg tager med dig, bor jo selv i København

hehe mega doven, ej er højgravid så der er ikke meget energi at gøre med, til den tid har jeg sikkert født men alligevel, Randers er lettest for mig

Anmeld

17. februar 2011

Sabina92

LeaSchmidt skriver:

Afroshop inde på istergade, vis du skal ha det syet på koster det 1000 og klips 600 vis de skal sye dem på for dig, de super dygtige

hvordan kan de lave det så sygt billigt, her ovre i jylland koster det 2500-5000 hos en frisør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.