Umuligt at få job som pædagog :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Sildefisk

Det har jeg heller ikke men lige nu er der heller ikke noget job på den front

Men mon ikke det kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Sitrani

Hej 

Jeg er selv pædagog, og lige blevet uddannet her sidst i januar.. Jeg har heller ikke kunne finde job nogen steder desværre, og det er så surt! Så er røget på dimittend-dagpenge.. Der er nok heller ikke særlig mange, der vil ansætte en gravid pædagog, som skal på barsel i juni.. Hehe... og det kan jeg egentlig godt forstå, så jeg tager det meget stille og roligt, og venter og ser hvordan det ser ud efter min barsel engang i 2012 

Held og lykke!!!

Anmeld

16. februar 2011

Sildefisk

STN skriver:

Hej 

Jeg er selv pædagog, og lige blevet uddannet her sidst i januar.. Jeg har heller ikke kunne finde job nogen steder desværre, og det er så surt! Så er røget på dimittend-dagpenge.. Der er nok heller ikke særlig mange, der vil ansætte en gravid pædagog, som skal på barsel i juni.. Hehe... og det kan jeg egentlig godt forstå, så jeg tager det meget stille og roligt, og venter og ser hvordan det ser ud efter min barsel engang i 2012 

Held og lykke!!!

Tillykke med udd ja man kan håbe det ser helt anderledes ud i 2012 da jeg blev udd i 2008 kunne man vælge og vrage mellem de forskellige jobs så det kan sagtens vende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.