Umuligt at få job som pædagog :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Sildefisk

Er da ved at blive helt slået ud over det  her brænder jeg bare for at komme tilbag efter barsel og alle steder jeg søger får de op mod 150 ansøgninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

LISBETH:-)

Her hvor jeg bor - guldborgsund kommune er der mellem 200 - 400 ansøgninger så her er det også helt håbløst. Det er bare så opslidende at der intet er og søge.

Jeg har valgt og søge ind på en ny uddannelse, så jeg har det i baghånden hvis jeg ikke får en interessant stilling inden min barsel slutter til Juni. Jeg har pt. et job men det er et andet end det jeg havde inden jeg gik på barsel Mit job er sparret væk at kommunen. Så jeg blev tilbudt et andet, som bare slet slet ikke er mig.

Held og lykke!!

Anmeld

16. februar 2011

eElak

Det er ikke kun indenfor pædagogfaget.. 

Inden for det offentlige er der blevet skåret rigtigt meget ned på det administrative personale, og vi har været igennem fyringsrunder... 

Det blandet med ansættelsesstop, gør at der er mange mange mennesker om de få jobs der er.. 

et 10 mdr vikariat havde alligevel over 200 ansøgere!! 

SÅ jeg arbejder kraftigt på en plan B i øjeblikket

Anmeld

16. februar 2011

Kloster

"Sjovt"... For i Nordjylland er der total vildt mange pædagog jobs slået op på jobnet.dk

Anmeld

16. februar 2011

Sildefisk

Kloster skriver:

"Sjovt"... For i Nordjylland er der total vildt mange pædagog jobs slået op på jobnet.dk

Det er desværre ikke billedet i midtsjælland

Anmeld

16. februar 2011

Muffinmus

Jeps, der er kamp om ALLE jobs, selv de sølle rengøringsjobs til små lønninger:-) Så du er sgu nødt tilat at søge hvad som helst for at få et job desværre.

I min søns børbnehave der er en lillebitte fribørnehave med 27 børn, og som ligger ude på landet, der fik de sørme ikke mindre end ca 325 ansøgninger. Så ja, man skal være DEN heldige før man har et job.

Anmeld

16. februar 2011

Sildefisk

Argh hvorfor kan jeg ikke citere

Kalee: ja ved desværre godt det ser skidt ud for mange andre faggrupper

Trist det skal være sådan

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

Øv, altså...det tegner ikke godt for mig og det at få job som nyuddannet pædagog....måske det var dumt at sige nej til den stilling jeg blev tilbudt.. pyt, så må jeg læse videre...

Held og lykke i jagten..

Anmeld

16. februar 2011

Sildefisk

Eva. skriver:

Øv, altså...det tegner ikke godt for mig og det at få job som nyuddannet pædagog....måske det var dumt at sige nej til den stilling jeg blev tilbudt.. pyt, så må jeg læse videre...

Held og lykke i jagten..

ih jeg ville ønske jeg kunne komme med en masse positivt til dig istedet, men det ser bare lidt sort ud lige pt. forhåbenlig kan det nå at vende snart

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

myr81 skriver:

ih jeg ville ønske jeg kunne komme med en masse positivt til dig istedet, men det ser bare lidt sort ud lige pt. forhåbenlig kan det nå at vende snart

Jeg har ikke noget mod at arbejde som vikar i starten...så er det mere frit for mig og jeg kommer ud og prøver lidt...jeg er ikke interesseret i at arbejde som pædagog, skal bare ud og tjene lidt så jeg kan gøre det jeg gerne vil og har planer om.

Held og lykke til dig også..det skal nok lykkedes..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.