Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor_sabina skriver: Jeg skal helt sikkert se det er spændt på de navne. Valdemar er et godt bud, eller William måske. Pigenavnet aner jeg ikke.
Jeg skal helt sikkert se det er spændt på de navne. Valdemar er et godt bud, eller William måske. Pigenavnet aner jeg ikke.
Men prins Nicolai hedder Valdemar.. jeg tror ikke de vælger et navn der brugt for så kort tid siden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valle81 skriver: Jeg gætter på Victoria og Karl - Har valgrt navne der er nemme at udtale på engelsk - da jeg helt sikkert tror det spiller meget ind - i forhold til Marys familie:0)
Jeg gætter på Victoria og Karl - Har valgrt navne der er nemme at udtale på engelsk - da jeg helt sikkert tror det spiller meget ind - i forhold til Marys familie:0)
Jeg tror ikke de vælger Victoria. Det hedder Sveriges kronprinsesse jo
muzen skriver: jeg tror på valdemar men kunne også godt se at de brugte margrethe for at hun også får et barnebarn opkaldt efter sig ;-) så det ikke kun er henrik
jeg tror på valdemar men kunne også godt se at de brugte margrethe for at hun også får et barnebarn opkaldt efter sig ;-) så det ikke kun er henrik
Jeg mener at Isabella hedder Magrethe som hendes sidste navn. Tror ikke de bruger det igen
wamse skriver: Jeg tror det bliver Valdemar og Caroline eller Ingrid.
Jeg tror det bliver Valdemar og Caroline eller Ingrid.
Jeg tror altså at Isabella hedder Isabella Ingrid Henrietta Magrethe. Ingrid efter Fredes mormor, Henrietta efter Marys mor og Magrethe, ja efter dronningen
benjamins'mor skriver: Netop derfor er det jo et kongeligt navn de godt kunne bruge. Eller måske bliver pigen opkaldt efter Marys mor og drengen efter hendes far.
Netop derfor er det jo et kongeligt navn de godt kunne bruge.
Eller måske bliver pigen opkaldt efter Marys mor og drengen efter hendes far.
Men både Christian og Isabella har fået deres navne, så mon ikke de vælger noget andet
Så fik jeg da lige spammet jer godt og grundigt. Det var ikke meningen. Sorry
Alexander og Sofie
Mor010711 skriver: Så fik jeg da lige spammet jer godt og grundigt. Det var ikke meningen. Sorry
kan den ene ikke hedde det til fornavn bare fordi den anden hedder det som 3.-4. eller 5. navn hedder det!!! det kan jeg ikke se noget galt i!!
Mor010711 skriver: Men både Christian og Isabella har fået deres navne, så mon ikke de vælger noget andet
Jamen det er jo til mellemnavne. Så kan det jo godt være tvillingerne får det til fornavne. Men jeg ved det ikke, for det er svært at gætte sådan noget når de ikke engang giver et lille prej.
benjamins'mor skriver: Jamen det er jo til mellemnavne. Så kan det jo godt være tvillingerne får det til fornavne. Men jeg ved det ikke, for det er svært at gætte sådan noget når de ikke engang giver et lille prej.
Man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig, men jeg tror det ikke. Det ville være lidt for mærkeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128