Hvad skal de royale tvillinger hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.368 visninger
42 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Loa

Nu ved jeg ikke om der har været sådan en tråd før, men nu laver jeg i hvert fald en.....

Har i nogen gode forslag til de royale tvillingers navne? 

Og skal i se dåben?

Her regner jeg bestemt med at se dåben og jeg tror drengen kommer til at hedde Valdemar.. Pigen er lidt sværere, der hælder jeg lidt til Sofia/Sofie måske.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Lilac

Hvornår skal de døbes? Ja, jeg følger da vist slet ikke med 

Anmeld

16. februar 2011

Loa

Lilac skriver:

Hvornår skal de døbes? Ja, jeg følger da vist slet ikke med 

14 april 15.30 Så der er tid endnu

Anmeld

16. februar 2011

Lilac

Loa skriver:

14 april 15.30 Så der er tid endnu

Hehe, okay - jeg tænkte det var lige om lidt  Men ja, jeg skal da se dåben - det er jo lidt spændende 

Anmeld

16. februar 2011

mor_sabina

Jeg skal helt sikkert se det er spændt på de navne. Valdemar er et godt bud, eller William måske. Pigenavnet aner jeg ikke.

Anmeld

16. februar 2011

Loa

mor_sabina skriver:

Jeg skal helt sikkert se det er spændt på de navne. Valdemar er et godt bud, eller William måske. Pigenavnet aner jeg ikke.

William tænker jeg måske ikke, pga. den engelske prins?

Men ja pigenavnet er ret svært....

Anmeld

16. februar 2011

Dorthe1986

Loa skriver:

Nu ved jeg ikke om der har været sådan en tråd før, men nu laver jeg i hvert fald en.....

Og skal i se dåben?

Her regner jeg bestemt med at se dåben og jeg tror drengen kommer til at hedde Valdemar.. Pigen er lidt sværere, der hælder jeg lidt til Sofia/Sofie måske.....

Jeg har virkelig ingen ideer til navne den her gang... Men tror ikke de holder sig så meget til traditioner, da de jo er forholdvist langt nede i arvefølgen

Men ja jeg skal se dåben, da jeg er så spændt på navnene Hvis jeg da får lov at se den, jeg har nemlig termin den dag

Anmeld

16. februar 2011

Valle81

Loa skriver:

Og skal i se dåben?

Jeg gætter på

Victoria og Karl -

Har valgrt navne der er nemme at udtale på engelsk - da jeg helt sikkert tror det spiller meget ind - i forhold til Marys familie:0)

Anmeld

16. februar 2011

Loa

Dorthe1986 skriver:

Jeg har virkelig ingen ideer til navne den her gang... Men tror ikke de holder sig så meget til traditioner, da de jo er forholdvist langt nede i arvefølgen

Men ja jeg skal se dåben, da jeg er så spændt på navnene Hvis jeg da får lov at se den, jeg har nemlig termin den dag

Næh spændende.... Ja det er jo så spørgsmålet om du får lov......

Nej tror jeg nu heller ikke, men forestiller mig traditionelle danske navne alligevel......

Eller måske australsk inspireret?

Anmeld

16. februar 2011

Loa

Valle81 skriver:

Jeg gætter på

Victoria og Karl -

Har valgrt navne der er nemme at udtale på engelsk - da jeg helt sikkert tror det spiller meget ind - i forhold til Marys familie:0)

Victoria måske, men hedder hun ikke det, hende der har været så meget i pressen for at skulle have "flirtet" med Frede?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.