Gravid????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

celkt

Lilac skriver:

jep, kun en - og den er der endnu  Jeg havde en masse symptomer og så kunne jeg bare mærke det (har været gravid før). Min ÆL kommer også tidligt i min cyklus 10-11 dage efter mens. første dag... Men prøvede at teste og den var god nok  Så det kan lade sig gøre  

ja, sådan er vi så forskellige... jeg skal som regel mindst en uge eller mere over tid, før der e rnoget at se...

har en veninde, der nærmest når hun hopper ud af dobbeltsengen efter den ... øhmm... kreative fase om man vil, - ved at nu er hun gravid. Så går de 4 dage, og så ringer hun og siger, jeg tror jeg er gravid, og så siger jeg, tag det nu med ro, men nej nej, den er skisme god nok... hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Mor Christa

celkt skriver:

vi har vel også noget at indhente, så hvis man er lidt aktiv her bagefter er det vist meget normalt... hihi

men tag da en test nu, og få afklaret tvivlen. Og så igen om 14 dage evt.

Og så lige en lille ehmmm, medmindre i gerne vil have psuedotvillinger... sååååå.....

ha ha jaaa. køber sgu en test idag problemet er bare at jeg ik ved om jeg ville kunne f en lille eeehhmm.... Nu hvor jeg har fået en bette osv.. men aaarh - tanken om TO små babyer ....  ihh men den debat/indlæg kan jeg jo komme med hvis der er to streger haha

Anmeld

16. februar 2011

Lilac

celkt skriver:

ja, sådan er vi så forskellige... jeg skal som regel mindst en uge eller mere over tid, før der e rnoget at se...

har en veninde, der nærmest når hun hopper ud af dobbeltsengen efter den ... øhmm... kreative fase om man vil, - ved at nu er hun gravid. Så går de 4 dage, og så ringer hun og siger, jeg tror jeg er gravid, og så siger jeg, tag det nu med ro, men nej nej, den er skisme god nok... hehe

Vildt! Ja, der er jo stor forskel på hvor hurtig kroppen er til at reagere.... Men til TS - det bliver da spændende at høre om du om lidt skal stå med endnu en baby i favnen 

Anmeld

16. februar 2011

celkt

ja, det må vi så... men god fornøjelse med testeriet... :-)

faktisk er det lidt hyggeligt med det der testeri... men jeg håber nu stadigvæk der går 5 år før jeg behøves tage sådan en igen, det er sådan noget rod, hvis der skulle komme en bebs midt i min uddannelse...

Anmeld

16. februar 2011

Sophia'smor

Prøv nu?

Jeg Testet Den 22 Dec og min mens sku først komme 30 januar

og den var god nok

Anmeld

16. februar 2011

Mor Christa

Lilac skriver:

Vildt! Ja, der er jo stor forskel på hvor hurtig kroppen er til at reagere.... Men til TS - det bliver da spændende at høre om du om lidt skal stå med endnu en baby i favnen 

jaaa må indrømme at det er lidt skræmmende. især det der med to blebørn, men også bare dét der med at fortælle omverdenen det efter jeg næsten LIGE har fået en bette hihi...

m lige komme med en update herinde

Anmeld

16. februar 2011

Lilac

MissChrista skriver:

jaaa må indrømme at det er lidt skræmmende. især det der med to blebørn, men også bare dét der med at fortælle omverdenen det efter jeg næsten LIGE har fået en bette hihi...

m lige komme med en update herinde

Ja, det må du lige gøre  venter spændt 

Anmeld

16. februar 2011

Mor Christa

celkt skriver:

ja, det må vi så... men god fornøjelse med testeriet... :-)

faktisk er det lidt hyggeligt med det der testeri... men jeg håber nu stadigvæk der går 5 år før jeg behøves tage sådan en igen, det er sådan noget rod, hvis der skulle komme en bebs midt i min uddannelse...

jaaa - det er ogs mit problem skulle helst starte til september  hihi men nu ser vi

Anmeld

16. februar 2011

celkt

omverdenen kan jo rende dig et vist sted... men ja, de kommer med nogle ret interessante reaktioner nogen gange... Jeg var heller ikke vildt stolt over at skulle fortælle da vi ventede nummer to, og den første kun var 4 mnd gammel.... 

Anmeld

16. februar 2011

Mor Christa

celkt skriver:

omverdenen kan jo rende dig et vist sted... men ja, de kommer med nogle ret interessante reaktioner nogen gange... Jeg var heller ikke vildt stolt over at skulle fortælle da vi ventede nummer to, og den første kun var 4 mnd gammel.... 

hihi præcis. min er kun 2 mdr plus lidt aaargh hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.