Gravid????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.020 visninger
31 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Mor Christa

Hej damer. Lige et hurtigt spørgsmål, og der har højst sandsynligt været en million af denne slags, men er sgu lige nødt til at spørge alligevel:
Hvor længe efter et samleje, kan man teste om man er gravid ? Jeg mener bare, har virkelig på fornemmelsen at jeg er gravid, og er lidt i tvivl om hvornår jeg kan teste positiv efter den mulige omgang ;P

Knus fra en ´helt forvirret NYBAGT mor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

celkt

jeg vil sige 14 dage... du kan jo ikke rigtigt gå ud fra mensperioder lige nu...

held og lykke...

Anmeld

16. februar 2011

Mor Christa

celkt skriver:

jeg vil sige 14 dage... du kan jo ikke rigtigt gå ud fra mensperioder lige nu...

held og lykke...

Neej, kan jeg ikke - har ikke engang haft min mens endnu :O .. UHm!!

Anmeld

16. februar 2011

celkt

been there - done that, som man siger...

bare af nysgerrighed, hvornår er der så gået 14 dage... hihi

Anmeld

16. februar 2011

Lilac

Jeg testede positiv 5 dage før forventet mens...

Anmeld

16. februar 2011

celkt

Lilac skriver:

Jeg testede positiv 5 dage før forventet mens...

det var godt nok tidligt... var der kun en derinde??

Anmeld

16. februar 2011

Mor Christa

celkt skriver:

been there - done that, som man siger...

bare af nysgerrighed, hvornår er der så gået 14 dage... hihi

ja jeg ved det jo egentlig ikke .. havde sex første gang 3½ uge efter fødslen, og min dreng er 10 uger nu... hmm... og for lige at være hel ærlig har vores sexliv været ret aktivt de sidste par uger... hmm..

Anmeld

16. februar 2011

Lilac

jep, kun en - og den er der endnu  Jeg havde en masse symptomer og så kunne jeg bare mærke det (har været gravid før). Min ÆL kommer også tidligt i min cyklus 10-11 dage efter mens. første dag... Men prøvede at teste og den var god nok  Så det kan lade sig gøre  

Anmeld

16. februar 2011

celkt

vi har vel også noget at indhente, så hvis man er lidt aktiv her bagefter er det vist meget normalt... hihi

men tag da en test nu, og få afklaret tvivlen. Og så igen om 14 dage evt.

Og så lige en lille ehmmm, medmindre i gerne vil have psuedotvillinger... sååååå.....

Anmeld

16. februar 2011

Mor Christa

Lilac skriver:

jep, kun en - og den er der endnu  Jeg havde en masse symptomer og så kunne jeg bare mærke det (har været gravid før). Min ÆL kommer også tidligt i min cyklus 10-11 dage efter mens. første dag... Men prøvede at teste og den var god nok  Så det kan lade sig gøre  

hmm mske jeg bare skulle prø've at tage en test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.